Lijkt super makkelijk. Maar het is nog niet helemaal goed geloof ik. Ik kook voor Julian altijd het water.
Ik moet gelijk aan dat espresso achtige apparaat van beaba denken. Zo duur, en zo doelloos.. wat is de meerwaarde van melk in een cupje??
Vind het onzin.. hoe lang ben je nou bezig met het maken van een fles? Fles vullen met water, 30 sec in de magnetron, poeder scheppen en wat schudden en klaar, max 1 minuut zonder nog een rommelapparaat in de keuken.
O ik kook altijd water voor de hele dag. Dat in een thermosfles. Dan elke keer ( nog maar 2 nu) weer water koken en een beetje koud gekookt erbij. Kost niet zoveel tijd inderdaad.
ik dacht dat afkoken van het water ouderwets was.. tenminste als ik mijn zus moet geloven die haalt gewoon warm water uit de kraan. Ik doe nog altijd flesje maken voor de kleine man van afgekookt koud water en water wat net gekookt is uit de waterkoker. vind het gewoon een fijner idee. ene kant lijkt het me een super ding geen geknoei meer. geen gezeik met hoe warm moet dit flesje zijn. maar zijn misschien nog wat verbeter puntjes voor nestle
Hilarisch dit. Ben benieuwd wie er nou zo'n ding gaat kopen... (en ik ben al jaren een fervent nespresso-drinker). Goh zeg, dat het geknoei met poeder en juiste temperatuur van het water zó erg kan zijn dat je er een apparaat van 200 euro voor moet kopen om je die rommel te besparen. Ben achteraf helemaal blij dat ik bv heb gegeven . Vielen de kosten van het kolfapparaat nog mee (was wel duurder dan de BabyNes, maar dan hoefde ik geen capsuletjes meer te kopen). Nou ja, er worden wel meer onzinproducten in de markt gezet. Hier zijn vast ook kopers voor.
Hmmm, maar mensen die zoiets nodig hebben, kunnen dan nooit weg? Of ze moeten dat ding overal naar toe slepen.
Ben een enorme Nespresso fan, maar dit komt mijn keuken niet in. Wat een onzin en een lompe machine! En BV heeft overigens ook wel mijn voorkeur
Wat een onzinding. Zo moeilijk is een fles maken toch niet. Zelfs ik kan het Hier gewoon koud water uit de kraan hoor wat ik 40 sec in de magnetron zet. Het water in nl is van een dusdanig goede kwaliteit dat koken niet nodig is. Moet wel zeggen dat ik bij mijn moeder altijd bronwater gebruik. In Rotterdam smaakt het water echt chloorachtig
idd en van ons CB zeggen ze dat je kind er meer weerstand opbouwt (of dat waar is?) ik ben het eens met een reactie op die site dat dit vooral handig is voor babysitters die niet met poeder, maatschepjes en temperatuur overweg kunnen Ik zie overigens die úbercelibrities zoals Mariah Carey er wel 1 aanschaffen
Wanneer een babysitter dat niet eens zou kunnen en ook niet uit te leggen valt in 2 min dan mag die babysitter niet eens op mijn baby passen haha.