Mijn oudste dochter is 8 (in september 9) en als haar haar gewassen is of nat is geworden, dan ruikt het niet fris. Het lijkt, zeg maar, een beetje op natte hond? Wat zou er kunnen zijn? Bij droog haar is er niks aan de hand.
Schimmeltje? Mijn dochter heeft veel last van hoofdhuid-problemen en nu een speciale shampoo daarvoor. Maar voor dat we deze gebruikten kon het ook verschrikkelijk stinken, zeker als het nat was.
Ja, dat heeft ze wel...net als ik. Ik heb al een speciale natuurlijke shampoo, maar misschien wast ze het niet helemaal goed. Meestal doet ze het namelijk zelf..... Dank je!
Mijn dochter (8) heeft dit ook wel gehad maar ik was het gewoon met een normale shampoo van mezelf nu en dan gaat het beter. Ik was het 1 x in de 5 dagen (ze sport veel). Ik heb zelf ook natuurlijke shampoo's gebruikt maar ik vind het dan toch minder schoon worden.
Die van ons is niet natuurlijk hoor, geeft bijna licht zo chemisch is hij Is ook alleen op recept verkrijgbaar! Maar het werkt wel, en bijkomend voordeel, luizen blijven ook ver uit de buurt
Mijn dochter heeft dat af en toe ook bij bepaalde shampoos. Geen schimmel of zo hoor Mijn wollen trui meurt ook flink als ik m was. Eenmaal droog niets aan de hand. Die ketaconolzol shampoo denk alleen op recept en zou er nooit zo mee gaan wassen. Is echt een schimmelinfectie bestrijder.
Ik heb dit zelf wel eens, bij mij komt het doordat mijn haar niet goed kan opdrogen (bv als ik met mijn natte haar in een staartje ga slapen). Ik weet niet of dat een mogelijke oorzaak bij jouw dochter kan zijn? Dat het te lang duurt voor haar haar echt droog is.
Dit heb ik ook. Doe dan een halve knot, zodat de onderkant kan drogen. En dan de bovenlaag los. Mijn kapster zei dit tegen mij, met dik haar, constant in staart en of knot, dan wordt je huid weeïg en muf.