Opel meriva passen ook 3 stoeltjes naast elkaar. Maxi cosi Priori staat in het midden, maxi cosi('s) rodi ernaast. Is wel een beetje oefenen met de gordel erin klikken, maar als je het weet gaat het snel genoeg.
Trouwens, bedenk ik me net, de anwb heeft een occasion -zoeker. Daar kun je aangeven wat je mogelijkheden zijn en kun je ook aangeven dat je 3 stoeltjes kwijt wil. Misschien is dat een idee? Dan kun je meteen zien wat er in Nederland verkrijgbaar is.
Volvo v40, maxicosi, groep 1 en stoelverhoger met leuning. Het is krap maar het gaat net. Maar hoop dat het met 2 stoelverhogers beter past
volkswagen touran, rijdt heerlijk, passen drie grote zitjes op de achterbank. Mijn broer rijdt erin met drie kinderen met neuzen naar voren (alle versies van stoeltjes naar voor of achter, maxicosie paste erin), genoeg beenruimte op achterbank, ruim bij ouders. kan veel in achterbak. top auto. 2e hands goed betaalbaar
Ford focus. Passen niet 2 auto stoelen in en dan nog iemand Maxi cosi en auto stoep kan wel en dan iemand in t midden Enorm groot voordeel van Ford focus is dat hij vergeleken met andere sw goedkoop is in de wegenbelasting
Ik zou voor een focus station gaan. Wij gaan onze oude inruilen voor een 3 jarige. Internet staat er vol mee. Nooit problemen met onze focus gehad en lekker ruim.
Wij heeeel lang op zoek geweest. Volvo v 40 kan net maar niet relaxed. Gordels heel lastig bij te komen. Uiteindelijk gegaan voor de ford s max en beste koop ooit (hiervoor altijd BMW station )
We gaan binnenkort ook kijken bij een ford fusion. Van bekende van ons. Dat zou ook moeten passen als ik lees op Google.
Wij hebben een Opel Zafira met twee zitverhogers met rugleuning en een maxicosi Tobi achterin. Past prima! Zelfs de combi maxicosi + tobi+ zitverhoger met rugleuning ging prima, de maxicosi zat dan nog op de easybase. Fijne auto, hoge instap (ideaal met kinderzitjes), grote kofferruimte!
Wij hebben een Renault Megane en daar past het in elk geval niet in. Toen onze jongste werd geboren was de oudste gelukkig net 6 en groot genoeg om zonder stoelverhoger in het midden te zitten in de gordel. Normaal zou dat nog niet mogen, maar als het niet anders past, mag het wel.
Mijn oudste is ook 6 maar die mag voorlopig echt nog niet zonder verhoger. Idd wel als het niet anders past maar voor grotere ritten voelt dat voor mij niet goed. Juist de grotere ritten doen we met zn 5en. Kleine ritten veelal met zn 4en. Ik hoop dat alles past in een ford fusion. Is geen grote auto maar wel ruim opgezet voor zijn klasse.
Wij hebben een BMW 3 serie uit 2000 en daar past het niet in. wij hebben MC tobi achter mij dochter van 9 in het midden en dan zoon van 6 op een verhoger en dit past wel even pielen met de gordels , maar past wel
de anwb heeft trouwens nu een reclame met een auto erin (geen idee welke) waar drie kinderen in kinderzitjes zitten. Misschien die eens analyseren ; )