dat zou ik ook doen wat djamila ook zegt, met een los of half los rooster rij je toch ook niet zover meer lijkt mij??
Ik zit zelf in de bergingsbranch en heb er dagelijk mee te maken. Mijn gevoel zegt dat hij het wel had moeten voelen, maar dat hij schade kan hebben door een trekhaak is zeer zeker mogelijk. Een trekhaak kan aardig wat aanrichten zonder dat je zelf schade oploopt. De hele boel verdiend geen schoonheidsprijs van hem, maar maak foto`s en laat de verzekering het lekker uitvechten. Daar zijn ze goed voor! De politie bemoeit zich tegenwoordig amper met aanrijdingen mits er letsel is, en verwijzen je dan toch door naar je verzekeringsmaatschappij. Succes met de afhandeling. En maak duidelijk op het schadeformulier bij "opmerkingen"dat u uw bedenkingen heb over het ongeval en dat het onder voorbehoud is. ZO hou je een slag om de arm.
Kan een trekhaak ook zoveel schade aanrichten als je er zelf niks van voelt??? En dat er op het beschermkapje van de kogel niks te zien is? En volgens hem zit er een deuk in de bumper en is het scherm kapot... Terwijl als ik naar fotos van onze auto en die van hem kijk, de trekhaak alleen kentekenplaat kan hebben geraakt
trekhaak kan rare dingen doen dat weet ik wel. maar ja.. verzekeringen hebben "experts" misschien die eens laten kijken
dat zei mn vriend dus ook, met de trekhaak kan je nooit de grill geraakt hebben, dan kan er hoogstens een deukje in de bumper zitten, hij adviseert ook om eerst nog de politie om info te vragen.
als je echt iets geraakt hebt is dat plastic kapje op je trekhaak echt wel aan diggelen. die dingen drogen uit door de zon en als je ze maar iets raakt barsten ze in 100.000 stukjes. dus ik denk dat hij jullie probeert te neppen. goed kijken naar zijn schade of het echt wel klopt zou ik zeggen.
wow! wat een geweldige conculsies?! zonder te weten wat voor auto iemand heeft. jemig vind dit wel grof. als ik kijk wat voor een auto mijn broer heeft en die doet dat bij mij! nou A hij voelt t niet! en b dan is echt mijn gril wel aan diggelen!! maar goed. ook dat is weer een conclusie want ik weet ook niks! maar ja. ik zeg dat ik best situaties kan bedenken dat het mogelijk is. maar je moet gewoon niks tekenen zonder dat je het zeker weet. en over dat plastic kapje.. weet je ook hoe oud dat kapje is? vind het veel te weinig info om te zeggen dat het wel of niet kan.
Tjaa je kan niks anders doen als samen een schadeformulier invullen jij jouw versie en op de andere kant de versie van de tegenpartij, beide ondertekenen en klaar. Ondertekenen betekend trouwens niet dat jij of tegenpartij erkent schuld aan het ongeval te hebben. Zoals boven werd gezegd kan je in bijzonderheden/opmerkingen dan nog schrijven dat jij je bedenkingen hebt over het ontstaan van de schade bij de tegenpartij.
Nou het was wel degelijk onze eigen fout. We zijn tegen het kentekenplaat aangekomen en daarachter is het helemaal gescheurd. Naja niks aan te doen. Die meneer vertelde het aan de telefoon gewoon verwarrend.
das niet altijd waar hoor. Mijn trekhaak, met kapje, heeft me al vaak gered als ik tegen een boom of paaltje zat en kapje is gewoon nog heel