Ik ben op zoek naar een knuffel van knorretje met een knuffeldoekje eraan vast.. Heb deze op de kermis uit een grijpautomaat gehaald en mijn zoontje wil alleen met dit knuffeltje slapen.. Dus zou het erg fijn zijn als ik er 1 op voorraad heb,voor t geval dat ie kwijtraakt ofzo... Heb je zo 1 liggen laat het me weten..
Er staat er eentje op marktplaats, maar die is al gereserveerd: Marktplaats.nl > Van NICOTOY: Knorretje met roze knuffeldoekje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels Je zou misschien een mailtje kunnen sturen naar die mensen om te vragen waar ze hem hebben gekocht? In de advertentie staat dat het merk NICOTOY is. Misschien kun je daar verder op zoeken? Succes!
hoi, heb je inmiddels al een knuffeltje gevonden ? Ik was voor mijn zoontje op zoek naar een knuffelaap en vond deze site. Hier zijn heel veel knuffels te vinden en als hij niet op de site staat gaan zij voor je op zoek. Veel succes !!! PictureTrail - Gallery
Hallo,,nee nog geen 1 gevonden...die op marktplaats die reageert niet dus die zal wel al weg zijn ofzo.. Bedankt voor de tip ik zal is even gaan kijken..