auto bekogeld door ei

Discussie in 'De lounge' gestart door mounia, 18 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

nou ik rij gisteravond met mijn man richting huis, we rijden langs een brug en BOEM!ik schrok me kapot , dat geluid...net een steen!
    ik heb meteen de auto aan de kant gezet en gekeken, en het was dus een ei!zucht gelukkig geen steen,maar alsnog...wie doet dat nou! :x

ik heb voor de zekerheid ook even de politie gebeld, want mischien stond die persoon(en) ernog, maar natuurlijk de politie kan niks doen...

mijn vraag is nu...hoe krijg ik me auto nu schoon?
    ik ben sowieso voor plan vanavond naar de wasserette(als ik t goed schrijf) te gaan,maar gaat t er wel van af?

(voor de mensen die zich afvragen waarom ik het nog niet heb schoongemaakt :oops: , vandaag moet mannetje werken, hij heeft dus de auto mee. en gisteravond was t te laat (01.30 uur).

groetjes mounia!

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey schat wat &*^$%^& van die persoon zeg jeetje niks anders te doen ofzo :( Ik weet niet hoe je het schoon kan krijgen maar succes lieverd

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    tirlitilsko dank je schat!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Da's een knap ei ;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Gevaarlijk, :evil:

Ja erg vervelend.

Heb je geen reiniger waar je ook de vliegen mee weg haald?

Ik heb gister twee meisjes van rond de 10 jaar aangesproken. Ze waren gras van het viaduct op de auto's aan het gooien. Opzich kan gras geen kwaad, maar ik heb ze toch even verteld dat ze het bij gras moeten laten, want dat iets anders erg gevaarlijk is en als ze dat doen dat ze dan door de politie worden gepakt.
    De meiden snapten dit en ze lieten het bij gras. Die paar sprietjes kunnen geen kwaad verder.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Irritant he... wij hebben een keer een ei tegen ons keukenraam gehad... echt rotspul is dat! Ik zou gewoon even door de wasstraat gaan en kijken of het er zo afgaat. Anders even met dat spul waar je ook vliegen mee eraf haalt.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou het alleen niet met warm/heet water doen, eerst met koud water doen, anders gaat het ei stollen en dan ga je het er heel moeilijk vanaf krijgen vrees ik ;).

Verder idd belachelijke mensen die iets op/naar auto's gooien! Grrrrr!

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heb een keer savonds laat toen ik op de bus aan het wachten was een ei vanuit een rijdende auto naar me toe gegooid gekregen.
    het was gelukkig niet raak, want je krijgt het nooit meer uit je kleren.
    maar omdat ik de persoon die het deed niet aan kon spreken was ik echt ziedend! wat een naaistreek!

9. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    het is idd heel gevaarlijk!
    goeie tip dat ik het NIET met heet water moet schoonmaken, want dat wou ik namelijk nog even proberen.

dat spul voor vliegen heb ik niet, ik zal de auto idd eerst even door de wasstraat heen rijden en dan hopen dat alles eraf is!

manuela heb je het ei nog goed van je keukenraam af kunnen krijgen?erg vervelend zeg!

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    marieke ow wat erg!en wat aso zeg!ik begrijp je woede...sommige mensen * zucht*

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    NIET door de wasstraat! dat verspreid alles en door de eierschil kan je krassen krijgen!

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dat word dus met een sopje proberen schoon te maken, maar wat voor schoonmaakmiddel dan?

goh, maar goed dat ik een topic heb geopent hierover anders had ik de auto schoongemaakt met heet water én hem door de wasstraat hebben gedaan :oops:

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    een hoge drukspuit zou dat helpen?

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja hoor, wel eerst de eierschillen eraf halen, dan de drukspuit erop en wat autoshampoo. Geen normaal afwasmiddel, dat is niet goed voor je autolak en je autoruit krijgt er Swirls van.

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dan ga ik dat maar eens proberen, bedankt!

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps :oops: :oops: :oops:

Ik vind het heel erg voor je Mounia, alleen moet ik eerlijk zeggen :oops: :oops: dat ik dit vroeg ook heb gedaan toen ik klein was hahaha :) Weet het, het is heel erg gevaarlijk, maar ik was toen een puber :oops: :oops:

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ooooh haha stoute enise!ik wist niet dat jij vroeger zo stout was haha

18. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007