zonnebril is echt belangrijk om in de auto te hebben liggen en idd alles is al genoemd..en ook belangrijk om in de auto te hebben tenminste het eningste wat ik niet heb is een gevarendriehoek bij mij in de kofferbak ligt startkabels, reserveband, krik, ruitenwisservloeistof..en in het vakje van de deur ligt zo'n noodhamertje... oow miss ook handig om een schadeformulier in de auto te hebben liggen...
water!!!! ik heb altijd twee flessen water 1 voor de honden met uitvouwbare bak. en natuurlijk voor me zelf. en jullie vergeten het belangrijkster GOEDE MUZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog zo'n ehbo folie deken, zo'n pakketje van 5 cm bij 4 cm en 1 cm dik. Met een gouden kant en een zilveren kant, voor koud worden in de auto en te warm worden. Ideaal voor als je met pech komt te staan.
Een luchtverfrisser. Om de lucht van de vergeten lege blikjes red bull te verbloemen. En een goedkoop plaid heb ik altijd uitgelegd in de kofferbak. vind het zo onhandig om die uit te zuigen. en de wielen van de buggy zijn soms zo ranzig na een rondje door het bos!! En een handleiding van de auto. Zo weet je tenminste hoe je een lampje moet vervangen, wat voor zekering je nodig hebt en waar die oranje/ rode lampjes toch voor dienen die branden in je dashboard
Ik denk dat het meeste al gezegd is. Reservelampjes Doekjes voor je dashboard schoon te maken Lifesafehammer Zonnebril Sleepkabels Startkabels Noodset oa gevarendriehoek, zaklamp Ruitenwisservloeistof (dit is trouwens verplicht om gevuld te hebben!) Krik (veel auto's zijn die er al uit) Zelfgevulde EHBO-doos, want die kant-en-klare is vaak 3 keer niets (je portemonnee, voor als je moet tanken, hihi) Ruitenwisser, zo'n handding, voor aan de binnenkant IJskrabber (met een handschoen eromheen, lekker warm) En vooral niet je busje slotontdooier IN de auto laten liggen, want dat heeft vrij weinig nut