Ik ben sinds vorige week maandag aan het kwakkelen. Het begon met spierpijn en een snotneus. En vanaf donderdag heb ik pijn aan m'n tanden en fulltime hoofdpijn. Daarbij rillerig en zweten. Maar het wordt niet beter. Zelf denk ik dat het gewoon de griep is en uitzieken. Maar m'n man zegt dat ik den dokter moet bellen. Maar die kan toch niks doen? Wat vinden jullie?
Ik ben zelf van het type 'gewoon uitzieken' dus zal zelf niet snel de dokter hiervoor bellen. Die zeggen over het algemeen toch: paracetamol innemen en uitzieken.
Ik zou niet naar de huisarts gaan. Die zegt je waarschijnlijk toch alleen maar dat je uit moet zieken
Pijn aan je tanden en hoofdpijn klinkt als bijholte / voorhoodsholte ontsteking. Flink stomen, neusspray en uit zieken.
Ja, uitzieken, tenzij je voorhoofdholte ontsteking maar blijft kwakkelen. Ik had 2 weken terug de griep en een voorhoofdholte ontsteking. Deed verschrikkelijk pijn en op gegeven moment toch maar een antibiotica kuurtje gehaald. Binnen 2 dagen was ik van de pijn af.
Helaas ook uitzieken. Het is een heftige griep, ben er zelf ook lang mee zoet geweest, wel 2 weken flink ziek en toen nog een week of 4 enorm hoesten, holte ontsteking en verkouden.
Voor mezelf bel ik eigenlijk nooit de HA. Vaak kunnen ze toch niets voor je betekenen of ze stoppen je vol met medicijnen. De griep die er nu heerst is pittig dus daar kan je wel even goed ziek van zijn, weer beter worden en weer ziek worden. Alleen voor mijn zoontje bel ik de HA.
Ik ben meer dan 3 weken hondsberoerd geweest afgelopen januari.. heb geen HA laten komen.. had het idee dat die verder toch niks voor me kon betekenen. Had zelf dingen als Hot Coldrex, hoestdrank, neusspray etc in huis. edit: beterschap!! Hoop dat je je snel beter voelt.