Een creditcard heb ik niet. En zag dat je wel een code online kan kopen maar dan moet je 17,50 betalen voor een tegoed van 15,- Weet ook niet of dit betrouwbaar is dus ben benieuwd hoe jullie je apps kopen.
Ik heb paypal en heb mijn google account gekoppeld hiermee. Pay pal vind ik erg makkelijk. Die heb ik namelijkw eer gekoppeld met mijn bankrekening.
Er zijn kaarten te koop o.a. In de supermarkt voor iTunes, je betaald alleen het bedrag wat je hebben wilt niks extra's.
iTunes is alleen voor iPhone toch? Bij mij gaat het om de play store van samsung. Volgens mij kan ik dan niets met iTunes???
Ik vind paypal echt ideaal. Kan ook bij heel veel internetshops via paypal betalen. Heb in heel vaak situaties de random reader niet mee en dan kan ik toch iets kopen/bestellen.
Waar kun je zo een online code kopen? dat vind ik nl wel interressant voor mijn dochter haar tablet. Die wil ik niet ergens aan koppelen nl
@sidmick: Nederlandse Google Play Gift Cards online kopen maar geen idee of het betrouwbaar is en vind het zo raar dat je 17,50 betaalt voor een tegoed van 15,-
Ik heb weleens gehoord dat je "wegwerp" creditcards kunt kopen. Misschien kun je daar eens op zoeken?
Ik kon kiezen tussen creditcard, PayPal en afschrijving via factuur. Voor die laatste heb ik gekozen want die andere 2 heb ik niet
Kan via VISA. Een tijdelijke wegwerp creditcard. Aanmelden via internet en dan krijg je codes via de mail. Die vul je in bij creditcard gegevens (bij het aanschaffen van een app) en word ook gelijk onthouden voor een volgende aankoop. Vond het even prutsen om het voor het eerst in te vullen maar werkte ideaal.
Sorry, ik bedacht het al toen ik nu net weer je topictitel zag. Wijd het maar aan ruim 9 zwaar gebroken nachten en met zijn 3e ziek op de bank.
Dat is zodat ze er ook aan verdienen blijkbaar. Heb voornoemde link zonder problemen al 2x gebruikt hoor. Dus al 2x 17,50 betaald. Je krijgt dan direct een code waar je apps van kunt kopen. Ik heb erin elk geval geen problemen mee ondervonden. Verder kun je oa bij Primera volgens mij een soort van Visacard kopen voor de Playstore.