Hallo Ik rij zelf een peugeot 106 daar past onze speedy xs net in en mijn vriend heeft een 306 maar met een hele vervelende gastank in de koffer... Toch past ie ook daar in (zonder wielen) Alleen de kinderwagen bak moet dan op de achterbank.... Ons probleem is eerder dat ze driedeurs zijn wat mij toch erg lastig lijkt op den duur met maxicosi etc in/uit de auto... Dus wij denken erover een ander te gaan zoeken maar proberen het eerst eens een tijdje uit...
ja met gemak, in de winkel gevraagd of we mochten passen (tis toch wel belangrijk dat ie der past toch?) en et paste ! De Buzz is gewoon erg handzaam, klein en licht dus ik ben blij ! (zie mn album) Mona
Wij hebben een Daihatsu Cuore, en als we 1 achterbank naar achterklappen past de kinderwagen er prima in! Misschien dat er ooit een nieuwe auto komt, maar als we het voorlopig zo op kunnen lossen vindt ik het helemaal prima
Wij hebben een audi A4, maar ook een golden retriever, dus we moeten er toch echt rekening mee gaan houden dat de kinderwagen redelijk compact is, want de hond moet ook mee he... Quinny buzz schijnt vrij klein te zijn opgeklapt. Zelf heb ik een golfje, maar daar kan je de bank van omklappen en dan kan de baby op de voorstoel eventueel, er zit daar toch geen airbag (oude golf)
Ik rijd een Ford Ka en met het onderstel achter mijn stoel en de reiswieg achterin, kan de bugaboo makkelijk mee. Merijn zijn buggy kan dan ook nog achterin. Mijn man rijdt BMW1 en dat is niet echt een heel grote wagen. Wagens kunnen mee, maar als we straks met 2 kids weekend weg zouden gaan dan wodt het krap. Gelukkig krijgen we een nieuwe auto eind van het jaar
Wij hebben een Citroen Picasso met een kofferbak zo groot als een balzaal. 5 deurs, dus niet moeilijk doem om je kind achterin te proppen. Is een ideale gezinsauto.
wij rijden in een VW Lupo. en omdat er daar dus een ruimte inzit wat je eigenlijk niet eens een achterbak mag noemen, haha, hebben wij een quinny buzz aangeschaft. 1 van de weinige wagens die dus wel past! hebben dus expres opgelet wat wel en niet mogelijk is met aanschaffen.
Wij krijgen volgende week een nieuwe Opel Astra SW (Nu gewone Astra). Met kinderwagens heb ik helaas nog geen ervaring...
Wij hebben een Toyota Avensis station en daar past de x-adventure ranger met gemak ik. Wij hebben ook een Hyundai Atos, als ik de twee wielen er af haal past deze net in de kofferbak en kan de kinderwagen bak er nog net boven op geplaatst worden.
wij hebben de Ford Focus station en daar past onze x-adventure met gemak in vindt de ruimte achterin heerlijk vooral met vakantie want ik neem altijd teveel mee dus zal wat worden als de tweede er ook is
wij hebben onze Seat Ibiza pas ingeruild voor een Seat Cordoba...heerlijk grote kofferbak moet ik zeggen! In de Ibiza zou de kinderwagen op zijn kant misschien net gepast hebben, maar dan had er ook echt niks meer bijgepast....in deze auto kan hij platliggen en past er nog genoeg bij...ook een voordeel is de deelbare achterbank dus die kun je eventueel nog inklappen en dan toch ook nog zitruimte overhouden achterin. Wij hebben overigens een Quiny speedi kinderwagen
ik denk dat wij voor model BBA bus moeten gaan, straks met 4 kinderen... nee even serieus, ik heb nog geen idee welke auto we gaan kopen als dadelijk het vierde kindje er is... kan me ook weinig boeien... auto's maar zal wel een hele grooote moeten zijn denk ik
We hebben zelf ook honden die in een bench op de achterbank meerijden. De kinderwagen moet dus minimaal op zijn zij achterin passen en laat dat nu net niet gaan Heeft iemand ervaring met een middenklasse auto waar de kofferruimte goed is ?
Wij hebben een Renault laguna station. Daar past alles prima in! moet wel zeggen dat de kofferbak van de laguna station echt groot is!