Veel snoepen kindje dan ook automatisch dikker?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dit las ik dus ergens, klopt dit?

Ik snoep nu meer dan voor dat ik zwanger was. Word mijn kindje dan automatisch ook dik?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Haha, ik heb geen flauw idee of dat waar is, maar als het wel zo is, zet ik straks een mega dikkerd op de wereld :) Snoep er behoorlijk wat af!

3. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    ik snoep op dit moment ook heel erg veel, vooral lekker zoete snoep.
    ik weet niet of het kindje nu dikker word :D

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik las net in een antwoord van een van de verloskundigen dat je kindje inderdaad dikker wordt als jij ongezond (lees veel troep) eet.

was een topic over gezond eten.

5. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook zet dan een behoorlijke baby op deze werled denk ik..... hi hi hi

groetjes susanne

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nou ik heb altijd veel gesnoep en bij mijn dochter was ik verslaafd aan mc donalds maar bij haar is geen grammetje aan te krijgen!

ik zweer erbij een kindje heeft er aanleg voor of niet!

mijn dochter eet nu ze is nu al 5 hoor maar ze eet als een volwassen..nou zie album geen grammetje

als je in je zw veel eet.. en dan dik kindje..
    ik vind persoonlijk van niet

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Peeetje: Volgens mij gaat t over hoe dik je kindje wordt als hij/zij nog in je buik zit. Ik heb ook gelezen dat als je veel rotzooi eet, je een groter kindje krijgt.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nlou toch maar wat minder snoepen...
    Vind het zo lekker, hoe zoeter hoe beter.
    Terwijl ik eigenlijk nooit zo was.
    Het kindje in mijn buik was bij 20 weken en 4 dagn 361 gram. weet niet of dat al een zwaar kindje is van zo veel weken zeg maar..

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou ik lees in elk boek dat al die vrouwen (daphne deckers oa) ook verslaafd waren aan de MC Donalds en die hebben allemaal geen dikkertjes als ik de foto's zo ff bekijk, dus er is nog hoop voor me.

ps ik snoep me iedere avond de rambam aan die paasschuimpjes van eiwitten en suiker ..... hopen dta ik nog wat glazuur overhoud ;)

10. margrieta

margrieta Lid

28 dec 2006
    26
    0
    0
    heb ook in m'n 1 e zwangerschap veel gesnoept en m'n dochtertje was 52 cm en bijna 7 pond valt mee toch.

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha dat wordt dan toch wat minder snoepen! de vk had al tegen mij gezegd dat mijn kindje wel zwaarder als het gemiddelde zal worden en ik snoep ook vrij veel.

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja maar waarschijnlijk zit er een verschil tussen vetten en suikers. waarschijnlijk vinden suikers gemakkelijk de doorgang naar je placenta en vetten minder ofzo

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    dat snapte ik ;) ik schreef ook..dat ik bij haar verslaafd was aan mac donald.
    en dan bedoel ik echt verslaafd ik was bij haar 24 kilko aan gekomen.
    wat ik daarna schreef was meer om aan te geven dat je kind er aan leg voor moet hebben of niet.

dat andere beweren van niet.. kan ik niks aan doen
    maar mijn dochter loopt alvanaf dat ze klein was bij een dietiste en die blijft erbij een kind heeft er aan leg voor of niet ;)

14. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb elke dag patat met mayonaise als extra gegeten met mijn oudste! Ze was net 6 pond bij de geboorte!

15. Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk ook een raar idee dat als je veel snoept dat je dan een dik babytje krijgt!

Ik snoep wel, maar of dat nou overdreven veel is. Ach ja....

In het weekend snoep ik wel meer dan door de week.

We zullen het zien over 6 maanden..... :D

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb een (zwangerschaps)agenda die ik ook gebruik als dagboek met iedere week allerlei tips en daar staat net bij deze week:
    "Hoe meer je eet`hoe dikker je baby....dat gaat niet op! Iedere baby neem t wat hij nodig heeft. De rest gaat in je iegen weefsel zitten en moet er dus na de bevalling weer af!"

Deel Deze Pagina