Hoi meiden, Morgen krijgt mijn meisje haar eerste inenting . Maar ik wilde graag met de draagdoek gewoon naar het cb gaan. Nu zat ik me alleen wel af te vragen, zou dit niet vervelend voor haar zijn als ze last heeft van de prikjes? Het leek mijn namelijk juist ook wel heel fijn en kalmerend voor haar om lekker dicht bij mama te zitten. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? groetjes
Ik denk juist dat de draagdoek heel fijn voor d'r zal zijn! Heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me juist ideaal!
Ik heb het overwogen, maar het CB is bij ons best een stukje lopen. Durfde het niet voor het geval ze toch te onrustig zou worden. Meestal vindt ze de doek heerlijk, maar soms wil ze er perse uit...
Dit hangt er een beetje vanaf hoe je ze draagt. De prikken worden namelijk gezet in de bovenbeentjes en ze kunnen daar dus wel pijn hebben. Mijn zoontje had erg veel pijn na de prikjes en werd pas rustig toen ik een opgerolde handdoek onder zijn knietjes deed zodat zijn bovenbenen niet meer belast werden. Ik heb alleen nooit draagdoeken gebruikt, maar die kun je volgens mij op verschillende manieren knopen toch, dan is er vast wel een manier waarop je kindje geen last van de beentjes krijgt.
Mijn dochter piepte wel als ik aan haar beentjes zat, maar draagdoek was geen probleem zolang je 'm goed uit plooit over de benen en hij dus niet knelt ofzo. Ze was na de prikjes best hangerig en de draagdoek was dus ideaal Met verhoging/koorts mogen ze er alleen niet in, geloof ik, maar dat hebben ze toch niet al direct na de prikjes.
Jahoor, heel fijn! Even goed netjes knopen idd en thuis in de gaten houden of ze geen koorts krijgt, dan kan je ze beter niet meer dragen. En verder lekker bij je houden!
Lijkt mij juist erg fijn voor je kindje! Pas wel op dat ze het niet te warm krijgt... Hier werd er altijd veel geslapen na de prikjes, verder geen 'klachten' gehad!
Meiden, bedankt! Ik ga haar gewoon mooi in de doek mee nemen. Ik knoop hem altijd zo dat ze rechtop zit, met haar knietjes boven haar billetjes zeg maar. En het is hier erg dichtbij dus zal niet te lang duren. Lijkt mij inderdaad het prettigst voor haar! Ben benieuwd hoe ze erop reageert!