Heeft iemand ervaring met het gebruik van de L'Or Espresso cups van Douwe Egberts in een apparaat van Nespresso? Is het wel goed voor het apparaat en, ook niet onbelangrijk, is het lekker? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Volgens mij kunnen ze er gewoon in zonder dat het slecht is voor het apparaat. Tja of het lekker is....vind nespresso echt wel lekkerder. Ik was laatst vergeten te bestellen en heb toen dit wel gehaald. Tis haast even duur dus wat dat betreft.
Dat is hier nu ook het probleem... Heb nog een cupje, zag ik vanochtend tot mijn schrik! Misschien toch maar een keertje proberen, dus....
Ik heb ze ook in huis, ik drink zelf meestal koffie met veel melk dus vind het prima smaken. Mn man drinkt liever echte nespresso.
Heb regelmatig de cups van DE in huis gewoon lekker makkelijk zo even meenemen bij de boodschappen. Maar de Nespresso cups zijn toch echt wel lekkerder. Denk niet dat het kwaad kan overigens de DE cups.
Had nog niet eerder van die adere cups gehoord. Wil het eigenlijk wel eens uit proberen. Welke supermarkt heeft ze te koop?
Ons apparaat werkt niet meer goed na gebruik van de DE cups. Hebben 'm al schoongemaakt en alles maar helaas. Daarnaast vind ik de koffie van de Nespresso cups lekkerder.
Hier zijn ze bij de ah en c1000 te koop. Het is inderdaad niet slecht (hoewel ik de echte wel veel beter vind). Maar het water drupt eruit ipv dat het loopt... Dus het duurt veel langer. Ik weet niet of het slecht is voor het apparaat. Voor de prijs hoef je t overgens niet te doen, t scheelt maar 10-20cent per pak (van 10).
Bij de AH hebben ze ze ook (bij de Super de Boer geloof ik ook). Ik vind ze zelf ook wat minder lekker. En hier ook het probleem dat het (veel) langer duurt.
Ja het duurt idd veel langer met de DE cups. en helemaal lekker is hij het nooit meer gaan doen het app. dus nu koffie zetten met geduld.
Nou meiden, heb de cups geprobeerd en ik moet zeggen: het viel me op zich niet tegen. De smaak vind ik wel wat vlak, hoewel ik een van de sterkere varianten gekozen heb. Maargoed, 's ochtends drink ik toch altijd cappuccino dus dan merk je daar niet zo veel van Ook liep de koffie hier vrij snel door... Desondanks vrijdag bij de Bijenkorf toch maar weer de echte kopen! Bedankt voor jullie reacties!
Ook ik heb het geprobeerd. Maar ik ben er toch niet zo kapot van. Vind de echte toch veel lekkerder. Daarbij blijf ik een bepaald onderbuiks gevoel houden of het echt geen kwaad kan voor de machine. Dus hier toch alleen de echte cups Kwebbel
Ik had ze van 't weekend toevallig gekocht, de splendente (7) en de forza (9). Maar ik vind ze om zwart te drinken nogal scherp van smaak, en niet zo lekker. Ook loopt het niet echt goed door, er komt echt een heel miezerig koffiestraaltje uit. Als cappuccino of koffie verkeerd zijn ze prima. Maar ze zijn niks goedkoper dan de 'echte' (althans, niet merkbaar goedkoper) dus het enige voordeel is dan dat je ze gewoon bij de appie kunt halen. Ik ga gewoon weer online bestellen (of even naar de bijenkorf).