Auto huren (Spanje)

Discussion in 'De lounge' started by Kari, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Hallo dames,

Wie kan ons een betrouwbaar autoverhuurbedrijf aanraden? En het liefst 1 die ook nog een beetje goedkoop is.
    Gaat om een autootje op Malaga Airport.

Thanks!
    Kari

2. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    wij vlogen naar alicante en hebben een auto gehuurd, op het vliegveld, bij Goldcar. is super bevallen; heel goedkoop, mooie fijne auto, en het was mogelijk hem weer in te leveren op vliegveld van Valencia, daar brachten we onze laatste vakantiedaagjes door.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij hebben vooral Europcar of Sunnycars in Spanje.

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

5. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Bedankt. Ik lees alleen niet van die geweldige verhalen bij Goldcar.
    Zat ook al aan Sunnycar te denken... Europcar vind ik weer een beetje prijzig.

6. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Sjors bedankt, ik ga even kijken!

7. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,835
    3,630
    113
    Wij hebben ook naar volle tevredenheid een auto gehuurd bij Goldcar (toevallig ook in Alicante). Erg goedkoop, mooie auto, keurig autostoeltje, en erg makkelijk op te halen en terug te brengen bij het vliegveld.

8. Geen idee of ze op het betreffende vliegveld zitten, maar doe het NIET bij PepeCars. Daar hebben wij afgelopen zomer in Spanje zoveel gedoe mee gehad! Ze werken via grotere bedrijven (wij hebben geboekt bij AutoEurope geloof ik), dus goed opletten!

9. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,881
    2,882
    113
    Noord-Holland
    Niet bij Marbesol. Wel goedkoop maar slechte service en slechte autos.
    Wij hebben gewoon hertz genomen.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
  11. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben via holidaycars een auto gehuurd holidaycars.com - Car Rental

Alle informatie staat in het Nederlands, je kan makkelijk tarieven vergelijken en je kan bijv. eigen risico afkopen (no risk garantie). Als je de auto ophaalt, zeggen ze wel dat je of eigen risico hebt (was bij ons 1000 euro ofzo) d.m.v. je creditcardgegevens of dat je deze kunt afkopen (was toen 100 euro). Je moet dan gewoon je creditcardgegevens geven, ze schrijven niets af, tenzij je natuurlijk schade maakt. Mocht dat het geval zijn, vul je het No Risk Garantieformulier in van Holidaycars en krijg je je geld weer terug.

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

let wel goed op soms zitten er bepaalde kosten in inbegrepen dus niet puur voor de goedkoopste gaan.

Ik heb al zoveel maatschappijen gehad nooit geen problemen alleen even goed navragen of alles inbegrepen is en of je tank vol moet inleveren of niet..

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,045
    2,912
    113
    't Gezellige Brabant
    Neem deze maar niet, want die zijn pas geleden failliet gegaan. De site lijkt het idd gewoon nog te doen, maar je bent je geld kwijt als je hier nu zou boeken.

Hierbij nog een linkje naar het nieuwsbericht:Veel gedupeerden door failliet Holidaycars | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Share This Page