hallo dames en misschien heren ik heb een vraag wie heeft hier verstand van een nederlandse auto over zetten op belgisch kenteken wie kan me helpen kwa kosten en dergelijke ? wat komt er bij kijken ./
Wij gaan dit jaar als alles goed is verhuizen naar Belgie en moeten dan ook de auto invoeren. Wat wij begrepen hebben is dat het 1 euro kost om in te voeren maar hoe en wat precies durf ik niet zeker te zeggen. Ben benieuwd en lees dan ook even mee
Het invoeren zelf kost idd 1 EUR maar toen mijn vader het een paar jaar geleden had gedaan,moest hij ook bij een garage van het merk auto een bepaald attest halen om deze te kunnen laten keuren en die koste toen 100 EUR. Hij had toen een goed Mondeo ingevoerd . Maar ik ben zeker ervan dat de Duane weten welke formulier dit is en welke stappen allemaal ondernomen moeten worden.
http://www.e30.be/howtos/howto-homologatie.pdf hier staan een paar dingen wat beter uitgelegd, hopelijk hebben jullie er wat aan.
probleem is dus ... wij hebben een saab en orgineel saab bestaat niet meer dus zullen we dat attest ergens anders op moeten vragen