Ik wil graag weten wie er naar de theatervoorstelling van 'het Zandkasteel' is geweest, het lijkt mij leuk om het voor Tristan z'n 2e verjaardag te geven want het theater zit hier om de hoek. Of hebben jullie nog tips voor een andere voorstelling?
wij gaan er in maart naar toe. (hebben al kaartjes) ons zoontje is dan 3 en dochter is dan 6. lijkt me wel erg leuk!
Het gaat mij er een beetje om of Tristan niet te klein is hiervoor, er staat vanaf 3 maar hij kijkt er wel naar op televisie en kent de liedjes dus ook.
ik vind persoonlijk 2 erg jong.. maar het ligt er maar net aan hoe je kleine is vind ik. Alysia kan totaal niet stil zitten en ergens naar luisteren tenzij ze heel erg moe is... maar als je klein wel lekker lief kan kijken zal ik het zeker doen..
die leeftijdsgrens geven ze denk ik niet voor niets. hij is dan net 2 jaar, vind ik persoonlijk erg jong.
Ik wilde eerst ook heen met mij zoontje van twee. Maar heb het toch maar niet gedaan, want twee is inderdaad wel jong... Op tv is het een half uurtje, maar die theatershow duurt wel langer. Zou een beetje zonde zijn als hij het na een half uurtje al voor gezien houdt. Hoop dat er voor volgend jaar ook zo'n leuke kindervoorstelling gepland staat, want dan gaan we zeker heen (hij is dan drie)! Minke
Felicity vindt het zandkasteel ook hartstikke leuk! ...ze is dan ook nog geen 2 ,laat staan 3 leeftijdsgrens kindervoorstelling Zandkasteel Maar ik denk dat het ook per kind verschild ,ik ben in de lente nog met me meisje naar het circus geweest ik weet wel dat die langer dan een uur duurde ,ik stond er ook van te kijken dat ze het zo goed deed ,daarin tegen is ze ook een Bumba fan hahaha Maar het is altijd maar afwachten bij zoiets hoe je kleintje het doet!