Ik kwam zojuist deze ad tegen op marktplaats, misschien herkent iemand de armband of de kinderen en namen op de foto's? Het zou heel mooi zijn als deze weer terug kwam bij de eigenaar.... ⥠Gratis (gevonden) armband - Armbanden - Marktplaats.nl
Hij is niet van mij, of iemand die ik ken, maar wil wel kwijt dat ik het lief vind dat je hem hier (en op marktplaats?) plaatst.
Ik ken of ben ook niet degene van die armband. Er staan ook namen: Coen, Bram, Harm en John. Misschien dat iemand het aan de hand van de namen herkend?
Ik dacht ik google die namen eens en kwam dit tegen: Nie Perse (helemaal onderaan de pagina) Man heet johnny en 3 broertjes genaamd coen, harm en bram.... Misschien kan er via die website contact gelegd worden?? Ik stuur meteen even een mail naar de beheerder van de site.
Ik hoop dat dat de eigenaar is! zou erg mooi zijn. Ik heb de ad niet zelf geplaatst hoor, kwam hem zomaar tegen, en aangezien ik het heel erg zou vinden om zoiets kwijt te raken leek het me wel een goed idee om hier ook te plaatsen, moeders genoeg hier
Als je dat wil doen graag! Het kan bijna niet anders dat dit de juiste mensen zijn, de combinatie van namen klopt, ze wonen ook in brabant net als de adverteerder dus dit moeten ze zijn!