Hoi allemaal, ben net gebeld door een huiseigenaar dat hij een appartement voor ons heeft! we gaan morgenavond kijken. mijn vriend en ik klusten nog niet omdat we nog geen permanente woning hadden, en die hebben we dus vanaf morgen dus misschien wel. we weten alleen nog niet hoe groot dat het is, en nu vraag ik me af, is het mogelijk, als we een kindje krijgen, dat bij ons op de slaapkamer te leggen in het geval dat we maar 1 slaapkamer zullen hebben? ben zo blij! hoop echt dat het iets is! liefs, Marieke
jahoor dat kan zeker, maar persoonlijk zou ik dat niet langer willen dan een half jaar. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
het zou mijn voorkeur ook niet hebben maar waarschijnlijk hebben we geen keus. (of we moeten onze kinderwens nog langer uitstellen, maar dat red ik echt niet!) ik las net op een ander forum dat er meer mensen zijn die het doen, dus dat scheelt!
Tuurlijk is dat mogelijk Denk dat dat helemaal aan jullie zelf ligt: als jullie het geen probleem vinden, nou prima toch!
Toevallig zitten wij ook op een huis te "wachten" Door verhuizen naar een andere regio zitten we tijdelijk bij m'n schoonouders in (lees inmiddels een half jaar) En Finn slaapt bij ons op de kamer. Dit gaat heel goed hoor! En als je voor de rest gewoon lekker alles van jezelf hebt, is het echt niet erg. Ik zou het alleen niet meer willen als ie zo rond de 1 1/2 is. Dan vind ik het toch wel belangrijk dat ie een eigen plekje heeft. (maar dat lukt wel tegen die tijd)
Ik denk dat je even moet kijken naar hoe lang je daar wilt blijven wonen en hoelang je de kleine op je kamer zou willen hebben. Persoonlijk zou ik het niet willen, maar ja als dat de enige optie zou zijn om een permanente woonruimte te hebben, dan zou ik er toch serieus over nadenken.
onze dochter is geboren in een 2 kamer appartement.ze sliep bij ons op de slaapkamer,maar toen ze 4 maanden was,zijn we verhuisd naar eengezinswoning.
Wij hebben ook maar 1 slaapkamer .. Die ruim genoeg is voor ons bed, grote kast en nog wat prulletjes en de complete babykamer staat erin ... Maar goed wij weten ook dat we waarschijnlijk (als we een leuk koophuis vinden) dat we over 6 maand hier niet meer wonen...
Mijn voorkeur zou t ook niet hebben, maar als dat betekent dat je je kinderwens uit moet stellen zou ik die voorkeur snel overboord gooien. Gewoon doen dus. Er zijn ook mensen die een heel groot bed aanschaffen (ik denk 3 matrassen dan) en met zijn allen in 1 groot bed slapen. Wij hebben er ook aan zitten denken want wij gingen misschien verhuizen en t was maar de vraag of wij een leuk groot koophuis met 5 slaapkamers zouden vinden. Nu besloten voorlopig hier te bijven wonen en dan heb ik slaapkamers genoeg (5). Wat ik mij wel altijd afvraag is, hoe gaat dat als je samen wilt vrijen, een baby zal niet zo'n probleem zijn, maarja dat blijven ze niet.
goed punt Crisje! tja, ik ben nu 5 dagen over tijd dus misschien krijgen we er al eerder mee te maken dan verwacht, een baby op de slaapkamer. we gaan vanavond kijken naar het appartement en we zien wel, maar aangezien we nu in een sloopwoning wonen en er binnenkort uit moeten is de kans toch wel heel groot dat we het gaan nemen.