Je zegt toch net dat je europa service hebt?????????? Lees mijn vorige bericht dan......en bel gelijk de anwb!!
ik heb net gebeld.. Ze kunnen nu wel komen kijken, maar dan kost het me nog eens 70 euro omdat ik geen woonpaatsservice heb, maar dan kan ik beter de auto even een stukje verder zetten, dan staat hij buiten mijn wooplaats. Vervangend vervoer is alleen als je al in het buitenland bent en de garage kan niet binnen 24 uur repareren, en dan duurt het nog 2 dagen voor de auto er is. Geen optie dus.. Dus toch morgen proberen te laten maken en de camping bellen dat we later komen, en natuurlijk de verzekering! PFfffff wat een gedoe Ben al 4 jaar niet op vakantie geweest, en had me zooooooo verheugd
Is Ohra waar je je reisverzekering hebt afgesloten? Bel dan het alarmnummer. Dat is voor acute gevallen en dat is dit. Jullie willen vandaag vertrekken, morgen moeten jullie er zijn en je komt erachter dat de auto kapot is. Acuter kan bijna niet. Dan hoor je vanzelf hoe of wat. Ik heb jaren in de reiswereld gewerkt, je kan echt het alarmnummer van je reisverzekering bellen hoor voor dit. Je moet niet de gewone ANWB hebben voor dit maar daar heb je een reisverzekering voor! Je hebt de auto toch meeverzekerd?
Vaag.....op de site staat toch echt duidelijk dat je een vervangende auto krijgt als je auto op de dag van vertrek niet gerepareerd kan worden!! Ik zal nog een keer opbellen en gewoon vragen hoe dat zit!!! En gewoon eisen dat ze waarmaken wat op de site vermeld staat!! Beetje vaag he
Ha ha, ja eigenlijk wel, Maar inderdaad, misschien kun je beter eerst een stuk gaan rijden en dan pas de ANWB laten komen. Heb je toevallig de verzekering bij de hand? Dan kun je misschien ook even in de voorwaarden kijken of het verzekerd is.
Tja, als ze zeggen dat je al in het buitenland moet zijn eer je belt!! Dan zou ik lekker tot belgie gaan en dan net over de grens gaan bellen!!
dit staat op de site van ohra, van de reisverz. Heeft u tijdens uw verblijf in de landen zoals vermeld op de groene kaart problemen met uw auto of motor? Vervelend, maar met deze module van de OHRA Reisverzekering wordt in Nederland het kapotte voertuig getransporteerd en krijgt u vervangend vervoer. In het buitenland kunt u naast deze hulp ook nog rekenen op onder andere: <LI spry$$ID="undefined" spryEventListenerID="e26" spry$$uid="6">Toezending van onderdelen <LI spry$$ID="undefined" spryEventListenerID="e27" spry$$uid="6">Reparatie langs de weg (max. 125,-) Extra verblijfskosten (max. 4 dagen tot max. 75,- per dag) Voor een uitgebreid overzicht, zie de polisvoorwaarden van de OHRA Reisverzekering.
Je zou kunnen proberen om er bearleak in te gooien, dan kun je er wel mee naar Frankrijk... Wel een flesje meenemen ook voor onderweg voor de zekerheid
vriend van mij heeft gisteren gekeken en had zo'n flesje mee, maar daar is hij te lek voor zit nu met Ohra aan de telefoon
Maar wil je nu de hele vakantie daarvoor gaan annuleren? Een nieuwe radiateur zit er binnen een uurtje in en dat zou je zelfs zelf nog kunnen doen. Misschien zou je er een van mp af kunnen halen... En anders morgen eentje halen bij de Brezan of zo...
ze noemen dit een voorrisico en valt niet onder de verzekering Ook de 'verloren'dag niet Dus er zit niks anders op dan morgen zsm de auto laten maken Mamag: een ardiateur moet meestal eerst nog besteld worden, kan ook 2 dagen duren,en dan moeten ze nog tijd hebben om het er in te zetten. Maar we gaan gewoon alle garages afbellen wie het snalste kan. En als het moet zelf een radiateur ophalen ergens
Jammer hoor. Ik hoop dat het lukt zo snel mogelijk te laten repareren. In principe kun je dat ook wel bij een garage doen onderweg. Dan heb je nog meer keus.
Ik zou echt zelf naar de Brezan of een andere automaterialenzaak rijden, daar hebben ze ze meestal wel op voorraad liggen en je bent veel minder kwijt dan bij een garage. Is je man niet een beetje handig? Ik zou het zelfs kunnen... Stelt echt niks voor.