auto kapot en zouden morgen op vakantie gaan :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    kijk even of het steenslag is waardoor je radiotor stuk is gegaan. De garage kan dit zo zien. Als het steenslag is, dan kun je je autoverzekering bellen en als steenslag is de polis staat, dan krijg je je radiator vergoed. Het wordt dan net zo gezien als steenslag door de voorruit en de voorruit moet vervangen worden. 80 procent van de autoverzekeringen vergoed dit. Zo je verhaal lezende is dit namelijk wel het geval, anders was het echt wel naar boven gekomen bij de grote beurt. Enneh volgens mij heeft kwikfit radiotoren op voorraad. En je hebt ook garages, die s'ochtends voor 10.00 uur bestellen en het dan s'middags in huis hebben. Dus morgenvroeg om 07.30 al garages af gaan bellen. de meeste beginnen dan. succes en hopelijk toch nog een fijne vakantie.

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bedankt Sas7 gaan we morgen gelijk proberen! Kwik fit en Brezan zitten ook wel in de buurt hier

3. Merle1

Merle1 Lid

26 sep 2008
    6
    0
    0
    Hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten! Wat een ellende al net voordat je op vakantie gaat!
    Heel veel suc6 en een fijne vakantie toegewenst!

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dank je merle1

5. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik wil wel weten welke verzekering dat is dan, want ik heb nog nooit gehoord van een verzekering die steenslag vergoed. Als de ruit vergoed wordt, is dat door een glasverzekering. Als die wel bestaat wil ik daar ook verzekerd zijn, want mijn auto kan ook nog wel een spuitbeurt gebruiken;)

En de kans dat dat de radiateur lek gaat door steenslag is zeer gering, of het moeten erg grote stenen zijn... Als een radiateur zo snel lek zou gaan dan zou iedereen m vaak moeten vervangen, want steenslag is nooit te voorkomen.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Sorry hoor maari k lees hier 'tips' dat ze maar aan moet rijden en onderweg moet bellen... dat doe je toch niet met 2 kleine kinderen bij je?!

Gewoon morgen laten maken & daarna aanrijden..

7. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb op internet een radiateur besteld! kunnen hem morgen om 10:00 ophalen! Nu nog een garage vinden die hem er inzet!! Dus hooooooooopen dat we dan morgennacht kunnen gaan!

8. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    en nee, met 2 kids zou ik het echt niet wagen om weg te gaan, de kans was heeel groot dat je de eerste beste file pech zou krijgen.. En dan sta je daar in de hitte met 2 kleintjes...

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Pfff wat een gedoe zeg:( Gelukkig heb je er een kunnen bestellen en hopelijk kan die er snel in gezet worden!
    Hoop dat jullie toch nog een fijne vakantie zullen hebben!

10. Merle1

Merle1 Lid

26 sep 2008
    6
    0
    0
    Super dat je er een op internet hebt gevonden die je morgenochtend al kan halen! Komt vast goed met die garage, zeg dat het spoed is haha! Suc6 in ieder geval!

11. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Als je auto vorige week nog een grote beurt heeft gehad, snap ik niet dat je het probleem niet bij de garage neerlegd. Je hebt specifiek nog gevraagd de auto goed voor te bereiden voor de vakantie.

Ik zeg.. Laat ze dan ook maar met spoed je auto repareren. De radiateur heb je zelf al gevonden.

12. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Veel succes en hopenlijk zijn jullie snel onderweg!!!

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou dat was ook mijn eerste gedachte! Hoezo verzekering en anwb... gewoon neerleggen bij de garage waar je auto (zogenaamd) een grote beurt heeft gehad, laat hen het maar oplossen!

In ieder geval wens ik je alsnog een hele fijne vakantie toe, hopelijk kunnen jullie snel weg met een goede auto!

14. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Misschien was er toen nog helemaal niks aan de hand met die radiateur... Zo'n ding kan van de een op andere dag kapot gaan.

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    de garage zegt dat ze de radiateur niet controleren omdat die bijna nooit kapot is :S
    Maar is gemaakt!!!
    We gaan vannacht rijden!!

allen nog slecht nieuws gehad; mijn tante ligt op sterven :( Ze is al diep inslaap, eet/drinkt niet meer en heeft morfine :(

16. Miniman

Miniman Niet meer actief

Hier sluit ik mij helemaal bij aan ;)

17. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Maxje, toch nog een fijne vakantie!

Maar wat een slecht nieuws over je tante zeg! Veel sterkte!

18. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Jeetje het zit jullie niet mee he!
    Sterkte!
    En toch een fijne vakantie

19. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    dank jullie :D