Vanmiddag heeft mijn dochter haar creativiteit laten zien op de stoep Wij wonen niet aan een straat, maar een brede stoep met ieder huis een eigen oprit, dus alleen de buren rijden hier (3 huizen in totaal). De buurman links krijtte leuk mee, een mooie boot, de buurvrouw links heeft thee gezet Nu stond ik net in de keuken en hoorde ik visite van de buurvrouw zeggen: he wat erg, wat een troep... Dat je dat pikt? Wat vinden jullie van stoepkrijt voor de deur?
Hier wordt er totaal geen probleem van gemaakt. Zo wel dan pak ik een emmer water en is het weer weg. Het is geen verf gelukkig 😁
Idioot als mensen daarover zouden klagen. Het is maar krijt, na de eerstvolgende regenbui is het weer weg.
Juist leuk! Ik vind het altijd wel wat hebben, een beetje 'kind' in een wijk. Het is totaal niet schadelijk voor het milieu, staat vrolijk (tenminste, voor de gemiddelde, gezellige, sociale mensen-mens) en spoelt weg bij de eerste de beste regenbui (en dat zijn er in Nederland nog al wat).
ik vind het ook leuk gezellig. Behalve als kinderen (waaronder die van mezelf - mogen ze dus niet meer) een tegel dik gaan inkleuren - want dan loop je het als 'verf' bijna mee naar binnen als het regent...
Aangezien je buurvrouw thee heeft gezet. Vind zijn het prima. Wat was haar reactie op haar visite? Geen probleem met krijt. Emmer water er over of eerst volgende regenbui een het is weer weg.
Die zei inderdaad dat het gezellig was. Kleine meid lekker spelen en wij een kopje thee in de voortuin, ze is rond de 60 en alleenstaand en onze honden zijn ook vriendjes en vind het dus gezellig als wij voor zitten en onze dochter haar eerste buitenspeel ervaring opdoet Ik was meer verbaasd dat mensen zich hieraan kunnen storen?
Ik vind het ook super gezellig staan!! Mijn vriend heeft het er ook niet zo op.. Hij vindt het troep dat we mee naar binnen lopen Maar wij krijten stug door hoor Vind het leuk om te doen en het ziet er leuk uit!
Ik wil het voor de deur ook niet hebben ze mogen van mij krijten hoor in de achtertuin. Voor zouden ze als het regent alles mee naar binnen lopen.
1 regenbui en het is weer weg. Hier staat soms de hele straat vol met alle kleursels van de kinderen uit de buurt. Ik vind het geweldig. Heerlijk toch dat de kinderen lekker buiten bezig zijn ipv dat ze de hele dag achter een computer hangen? En tja dan lopen ze het naar binnen, dan stofzuig je toch gewoon een keer extra? Ik zie het punt niet zo eerlijk gezegd. Snap eerlijk gezegd niet dat mensen zich er aan kunnen storen.
Ik vind het vreselijk! Maar idd ik pak gewoon een emmer en weg. Never dat ik ga lopen zeuren/klagen. Wel vraag ik of ze het stukje voor de deur vrij houden. De rest kladderen ze maar onder hoor. Als ze maar plezier hebben.
Mag absoluut maar alleen op de tegels. Mijn dochter heeft er een handje van om ook de muren, het houten speeltoestel en de houten schuur mee te krijten.
Zolang het gewoon op de tegels is en niet onder een afdakje is zou ik mij daar niet druk om kunnen maken. Ik vind het inderdaad ook wel gezellig staan.