Stoepkrijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Youtan, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Vanmiddag heeft mijn dochter haar creativiteit laten zien op de stoep :)
    Wij wonen niet aan een straat, maar een brede stoep met ieder huis een eigen oprit, dus alleen de buren rijden hier (3 huizen in totaal).
    De buurman links krijtte leuk mee, een mooie boot, de buurvrouw links heeft thee gezet :)
    Nu stond ik net in de keuken en hoorde ik visite van de buurvrouw zeggen: he wat erg, wat een troep... Dat je dat pikt?

Wat vinden jullie van stoepkrijt voor de deur?

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Geen probleem. Is toch juist vrolijk. Kinderen moeten toch ook kunnen spelen!

3. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Hier wordt er totaal geen probleem van gemaakt. Zo wel dan pak ik een emmer water en is het weer weg. Het is geen verf gelukkig 😁

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Idioot als mensen daarover zouden klagen. Het is maar krijt, na de eerstvolgende regenbui is het weer weg.

5. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Juist leuk!
    Ik vind het altijd wel wat hebben, een beetje 'kind' in een wijk.
    Het is totaal niet schadelijk voor het milieu, staat vrolijk (tenminste, voor de gemiddelde, gezellige, sociale mensen-mens) en spoelt weg bij de eerste de beste regenbui (en dat zijn er in Nederland nog al wat).

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het ook leuk :) gezellig. Behalve als kinderen (waaronder die van mezelf :( - mogen ze dus niet meer) een tegel dik gaan inkleuren - want dan loop je het als 'verf' bijna mee naar binnen als het regent...

7. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Altijd leuk,hier staat de tuin ook altijd vol.

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Leuk maar weet dat als kind ook niet bij de buurvrouw mocht omdat ze dat niet fijn vond.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aangezien je buurvrouw thee heeft gezet. Vind zijn het prima. Wat was haar reactie op haar visite?

Geen probleem met krijt. Emmer water er over of eerst volgende regenbui een het is weer weg.

10. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Die zei inderdaad dat het gezellig was. Kleine meid lekker spelen en wij een kopje thee in de voortuin, ze is rond de 60 en alleenstaand en onze honden zijn ook vriendjes en vind het dus gezellig als wij voor zitten en onze dochter haar eerste buitenspeel ervaring opdoet :)

Ik was meer verbaasd dat mensen zich hieraan kunnen storen?

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik vind het prima, ik leer alleen mijn kinderen wel niet bij anderen voor de deur te krijten.

12. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik vind het ook super gezellig staan!!
    Mijn vriend heeft het er ook niet zo op.. Hij vindt het troep dat we mee naar binnen lopen
    Maar wij krijten stug door hoor :D
    Vind het leuk om te doen en het ziet er leuk uit!

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    En idd zolang je niet op het terrein van een ander gaat kleuren..

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik wil het voor de deur ook niet hebben ze mogen van mij krijten hoor in de achtertuin. Voor zouden ze als het regent alles mee naar binnen lopen.

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    1 goede regenbui en het is weg. Snap niet dat er mensen zijn die er zich druk over kunnen maken.

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    1 regenbui en het is weer weg.

Hier staat soms de hele straat vol met alle kleursels van de kinderen uit de buurt. Ik vind het geweldig. Heerlijk toch dat de kinderen lekker buiten bezig zijn ipv dat ze de hele dag achter een computer hangen?

En tja dan lopen ze het naar binnen, dan stofzuig je toch gewoon een keer extra? Ik zie het punt niet zo eerlijk gezegd.

Snap eerlijk gezegd niet dat mensen zich er aan kunnen storen.

17. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik vind het vreselijk! Maar idd ik pak gewoon een emmer en weg. Never dat ik ga lopen zeuren/klagen. Wel vraag ik of ze het stukje voor de deur vrij houden. De rest kladderen ze maar onder hoor. Als ze maar plezier hebben.

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    leuk toch ik heb er niet zo moeite mee laat de kids lekker

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Mag absoluut maar alleen op de tegels. Mijn dochter heeft er een handje van om ook de muren, het houten speeltoestel en de houten schuur mee te krijten.

20. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Zolang het gewoon op de tegels is en niet onder een afdakje is zou ik mij daar niet druk om kunnen maken. Ik vind het inderdaad ook wel gezellig staan.

Deel Deze Pagina