Facebook, op websites van tvzender/bladen etc. Ik heb al heel veel gewonnen, ik had laatst een winlijstje geplaatst
Elke keer als ik dat programma op TLC zie, neem ik me voor om overal aan mee te gaan doen. In de praktijk kost het me teveel tijd en energie, staat overal bij dat ze al je gegevens gaan doorgeven aan andere partijen etc. Dus het komt er niet van. Winacties op FB vind ik BLOEDirritant. Heel wat mensen staan daardoor niet meer in mijn vriendenlijst. Je moet geen anderen lastig vallen met iets dat JIJ graag wil winnen.
Laatst een Bosch Free'e stofzuiger gewonnen! Ok, niet helemaal eerlijk. Man kent de eigenaar van de website en had ons al een stofzuiger beloofd zodra deze weer werden weg gedaan. Het enige wat je daar hoeft te doen is je mening te geven en maak je kans om producten te winnen. Maar verder? Nooit iets gewonnen, arme ikke. PS. Ik zet er geen website bij omdat dat volgens mij niet mag
....je kunt in dit geval ook beter niet aangeven welke site het is...want die meneer die jullie de stofzuiger had beloofd gaat tegen de wet in aangezien er hele duidelijke regels zijn over het verloten en winnen van prijzen..... Maar voor jullie kwam het in dit geval wel mooi uit!!
Ik heb even navraag gedaan maar wat ik zei klopte dus niet. Die man stuurt 40 meningen door naar de fabrikant, waar hun er weer 20 uitkiezen die het product winnen. Dus hij had alleen beloofd onze mening door te sturen, maar uiteindelijk zijn we dus wel uitgekozen
Ik weet dat er een groot bekend bedrijf op fb is, die wekelijks prijzen verloot, maar de grote prijzen gaan naar vrienden van werknemers etc. Dit weet ik omdat mijn collega familie is van een werknemer en dit trots in de kantine zat te vertellen.
Ik doe regelmatig mee aan prijsvragen, want dat vind ik super leuk om te doen. Ik win ongeveer 1 a 2 prijzen per maand (zo won ik bijv. 2 weken terug een leuk boek en een week later een grote doos Lego). Mijn meest gave prijs van de afgelopen paar maanden, was een I-phone 5S in december via de site van UPC. Via FB doe ik niet (meer) mee. Ik doe het meest mee via sites van tijdschriften en ik google ook wel op prijsvragen als ik daar zin en tijd voor heb.
Wauw een iphone gaaf! Mijn grootste prijzen zijn een designer handtas van 795,-, weekendje Landal, 8 daagse vliegvakantie naar Turkije en een tablet. Vandaag toevallig een dvdpakket gewonnen van Mike de ridder
doe meestal via fb mee 1x robijn wasverzachter gewonnen doe vaak mee met primark bonnen en telefoons maar tot nu toe, helaas
Mag ik vragen wat de naam is van deze fb site? Ik heb een vermoeden dat ik daar ooit geliked heb en ze mij gek gooien met berichten haha