Babyshower

Discussion in 'De lounge' started by Karagoz, Apr 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Ik ga een babyshower geven voor mijn vriendin die zwanger is van nummer 4. We weten het geslacht nog niet dus het wordt blauw en roze...

ik zelf ga een luiertaart maken. Ik weet niet hoe of wat dus tips zijn van harte welkom!!!
    Verder kopen met de andere meiden die komen 1 groot neutraal kado. Iedereen neemt wat lekkers mee wat ze hebben gemaakt. Er wordt een rose/blauwe taart gemaakt. Er komen slingers en ballonen in de woonkamer te hangen.

Iemand nog leuke tips of iets anders wat echt op een babyshower moet komen. Ik doe dit voor het eerst en we willen haar echt in het zonnetje zetten.

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Het is leuk (en ook een beetje de bedoeling) dat je allemaal leuke spelletjes speelt over baby's e.d. dus bv potjes raden wat voor smaak het is, een mars, snicker e.d. laten smelten in een luier en laten raden welke wat is, de baby samenstellen uit onderdelen van foto's van papa en mama enzo..

Was ophangen aan een lijn met handicaps (een pop, telefoon e.d.) vond ik ook erg leuk, je kan heel veel leuke spellen vinden online als je zoekt..

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dank je wel voor je tips

Share This Page