Na m'n auto zojuist weer achter gelaten te hebben bij de garage, moet ik er nu toch echt aan geloven, ik moet een andere kopen! Maar wat welke waar hoe wanneer en waarom? Ik heb geen idee, ik heb totaal geen verstand van autos, hopelijk iemand hier wel. Ik heb nu een Renault Scenic uit 2003, heerlijke auto, rijdt heel fijn maar ik heb er ontzettend veel ellende mee gehad. Ik zoek dus wel een beetje een wat grotere auto, ik ben zelf ook groot en moet dus wel beetje comfortabel zitten. Graag een wat hogere auto dus, beetje MPV idee. En lekker ruime bagage ruimte, ik sleep regelmatig veel zooi mee namelijk. En 4/5 deurs. Wat zijn modellen die jullie kunnen aanraden? Die qua auto beetje vergelijkbaar zijn met de Scenic, maar dan wat beter En wellicht adresjes waar ik terecht zou kunnen, zo'n beetje tussen Amersfoort en Harderwijk.
Dat weet ik nog niet precies, hangt natuurlijk samen met bouwjaar enzo. Ergens tussen de 5000 en 10000 globaal zeg maar Dus geen auto bakkie van 1500 maar ook geen nieuwe van 20.000.
Het gaat me dus in eerste instantie vooral even om modellen, waar kan ik naar kijken enzo. Dan kan ik verder kijken wat er te koop is en wat het kost enzo. Ik ben op dit moment gewoon helemaal blanco. En gefrustreerd omdat ik 'm mn auto net weer heb moeten achter laten en nu dus al mn plannen voor de komende dagen moet aanpassen omdat ik nu zonder auto zit
Op de site van de autoweek kan je Als je zoekt op de senic vergelijkbare auto's vinden. Misschien heb je daar wat aan?
En geen hyundai. Is ook een en al ellende. Vriend van mijn schoonouders had een nieuwe bus gekocht, en dan ging dit stuk en dan dat. En net buitn de garantie periode.
Ik kreeg van mn ouders dus juist Hyundai te horen, veel familie die daar in rijdt en nooit problemen? Toyota hoorde ik inderdaad ook al. Ik zie niet waar ik moet zijn op de site van Autoweek? Mn vorige auto was ook een Scenic, nooit problemen. Met deze alleen maar..
Honda heeft ook prachtige en grote auto's Mijn ouders hebben altijd honda gereden. Wij ook. Nooit problemen gehad. Wel altijd bij een officiële dealer kopen. Mijn ervaring is beter met dealers dan met die verkoopertjes om de hoek. zeker als je hem bij de officiële dealer in onderhoud houd. Dan zijn ze veel coulanter
Wij rijden op dit moment Ford en zijn erg tevreden. Ook een aantal fijne hogere / grotere modellen. Succes met je keuze!
Volvo's, Toyota's, Honda's, Subaru's en Suzuki's zijn goed. Er zijn vast nog wel andere merken die ook wel goed zijn, maar deze merken staan wel om bekend. Veel succes met zoeken
Ford c Max is een wat hoger model en ford geeft weinig problemen. Rij zelf al jaren in een Toyota en nagenoeg geen rare of extreme reparaties, dus kan Toyota ook zeer aanraden
Een VW Golf Plus! Ik heb een Golf 6, heeeeeeeeeerlijke degelijke auto. Franse auto's vallen vaak van ellende uit elkaar Japanse auto's zijn ook heel degelijk en vraagt weinig onderhoud
Kijk eens naar een Skoda Fabia vanaf 2010. Zijn leuke, degelijke auto's. En als je dan een station neemt heb je ook best veel ruimte. De auto zit ook best hoog.
Ik zou zeggen, ga voor een Duitse auto! Volkswagen, Opel, Audi etc. Ik heb altijd Duitse merken gereden en nog, en nooit problemen mee gehad!