Na m'n auto zojuist weer achter gelaten te hebben bij de garage, moet ik er nu toch echt aan geloven, ik moet een andere kopen! Maar wat welke waar hoe wanneer en waarom? Ik heb geen idee, ik heb totaal geen verstand van autos, hopelijk iemand hier wel. Ik heb nu een Renault Scenic uit 2003, heerlijke auto, rijdt heel fijn maar ik heb er ontzettend veel ellende mee gehad. Ik zoek dus wel een beetje een wat grotere auto, ik ben zelf ook groot en moet dus wel beetje comfortabel zitten. Graag een wat hogere auto dus, beetje MPV idee. En lekker ruime bagage ruimte, ik sleep regelmatig veel zooi mee namelijk. En 4/5 deurs. Wat zijn modellen die jullie kunnen aanraden? Die qua auto beetje vergelijkbaar zijn met de Scenic, maar dan wat beter En wellicht adresjes waar ik terecht zou kunnen, zo'n beetje tussen Amersfoort en Harderwijk.
Dat weet ik nog niet precies, hangt natuurlijk samen met bouwjaar enzo. Ergens tussen de 5000 en 10000 globaal zeg maar Dus geen auto bakkie van 1500 maar ook geen nieuwe van 20.000.
Het gaat me dus in eerste instantie vooral even om modellen, waar kan ik naar kijken enzo. Dan kan ik verder kijken wat er te koop is en wat het kost enzo. Ik ben op dit moment gewoon helemaal blanco. En gefrustreerd omdat ik 'm mn auto net weer heb moeten achter laten en nu dus al mn plannen voor de komende dagen moet aanpassen omdat ik nu zonder auto zit
Op de site van de autoweek kan je Als je zoekt op de senic vergelijkbare auto's vinden. Misschien heb je daar wat aan?
En geen hyundai. Is ook een en al ellende. Vriend van mijn schoonouders had een nieuwe bus gekocht, en dan ging dit stuk en dan dat. En net buitn de garantie periode.
Ik kreeg van mn ouders dus juist Hyundai te horen, veel familie die daar in rijdt en nooit problemen? Toyota hoorde ik inderdaad ook al. Ik zie niet waar ik moet zijn op de site van Autoweek? Mn vorige auto was ook een Scenic, nooit problemen. Met deze alleen maar..