Welke vermakelijke sites bezoek jij als je je verveelt? Sites die ik erg leuk en vermakelijk vind: Izismile.com Grote verzameling van gekke opmerkelijke fotos en filmpjes. Cute Overload Website vol foto's en filmpjes van schattige dieren. Oddee - Oddities, Weird stuff, Strange things of our world. Zelfde idee als Izismile. Ik ben benieuwd waar jullie naar kijken! Wellicht kan ik weer wat sites aan mn favorieten toevoegen
Stumbleupon.com die zoekt het internet af gebaseerd op jouw interesses! Is in het engels. Er is ook een app van
Dit. Voorheen deed ik nooit wat met Fb, maar ben sinds kort lid van een aantal groepen, dus nu is er altijd wel wat te lezen
Ja ik heb geen tijd meer voor andere websites, zp en facebook zijn te verslavend. Op de gewone facebook zit ik ook niet veel, alleen in een groep. En als ik ga koken als bolleke slaapt dan zet ik netflix op
Me too Of ik bekijk op youtube instructiefilmpjes voor het knopen van allerlei knopen die ik met m;n draagdoek nog niet ken
Zp, welke.nl, pinterest en vooral google...ik ben een googlemaniak. Ik google alles wat los en vast zit.
I Can Has Cheezburger? - Lolcats n Funny Pictures - funny pictures - Cheezburger Verveel me dus nooit