Heb jij Beatrix in levende lijve gezien?

Discussion in 'De lounge' started by RosaLynn, Jan 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heb jij Beatrix in levende lijve gezien?

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

Mar 5, 2011
    1,791
    0
    36
    Als we dan toch bezig zijn :D

Heb jij Beatrix ooit in levende lijve gezien?
    zo ja , waar? en evt de kans gekregen om haar aan te spreken of wat dan ook...

Ik heb haar gezien op mijn werk toen.
    Ik werkte in Madurodam als fotograaf , en de koningin kwam langs zoals ze daar wel veel vaker kwamen.
    Omdat ze een rok aan had en over een brug heen moest lopen bij de ingang, moest heel het gebouw leeg zijn van bezoekers.
    Vraag me niet waarom... wij dachten alleen omdat je anders evt. onder haar rok zou kunnen kijken op die glazen brug ;) maar hebben nooit de echte reden gehoord.

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Haha onder de rok van de koningin kijken :D

Ik heb haar zelf nog nooit in levende lijve gezien.

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

Sep 16, 2012
    2,589
    79
    48
    Ik heb haar gezien in n stad hier in de buurt.
    Weet niet waarom ze daar was..
    Ik heb ff gezwaaid, en de koningin zwaaide gewoon naar iedereen, heb dr dus niet gesproken ofzo.

Ze had n hele mooie oranje hoed op :D

4. knap

knap Niet meer actief

Jammer dat er geen ja en nee staat.

Wel gezien in levende lijven maar niet ontmoet.

De reden was ook niet zo leuk namelijk de begrafenis van Claus Juliana en Bernard. Maar mijn nieuwsgierige aard wilde die dagen toch kijken. Wel met een soort van schaamte gevoel je kijkt toch wederom in een prive gebeurtenis. Maar kon het niet overslaan was zo dicht bij mijn huis. Dat dus de nieuwsgierigheid over won. Van de schaamte.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik stem nog niet, want ik wil naar de huldiging van de nieuwe koning en hoop haar daar te zien.

6. ik heb haar 3 x gezien

1 x liep ze op een meter langs me en knikte naar me.
    1 x op de tribune bij het fruitcorso.
    1 x op koninginnedag in Buren en Tiel.

Mijn zus heeft haar tijdens het Fruitcorso in Tiel de hand mogen schudden en heefteen gesprekje met haar gehad.
    Mijn zus vond het een bijzondere ontmoeting en zei, het is een hele warme en hartelijke vrouw.
    En later zag ze mijn zus nog een keer bij de corsowagen en zei toen tegen haar, Zo Zien we elkaar nog een keer, ik heb een poosje terug al met je gesproken toch , en gaf haar nogmaals een hand

7. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Nee, ik heb haar nooit gezien..

8. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ja, op mijn werk, daar kwam ze naar kunst kijken :)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja, op koninginnedag in Meppel. Niet gesproken alleen gezien.

10. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    werd ingehuurd toen ik 18 was, Voor de catering in het Vredespaleis.

11. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ja. Ze was in de stad en wij zijn er toen met bewoners van mijn werk heen gegaan.
    Weinig indruk gemaakt:)

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja heel vaak toen ik nog voor de overheid werkte..

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    x met paardrijden in het bos hier.. Maar van afstand en niet gesproken.. Een stalgenootje van mij wel.. Haar pony schrok van de hondjes van Bea en daar verontschuldigde Bea zich voor. Kom wel regelmatig Pieter van Vollenhove tegen in het bos, aardige man :D

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een paar keer op verschillende koninginnedagen.

15. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Yup, was bij de opening van de Erasmus brug in Rotterdam, mijn oma en ik waren toen de eerste mensen die over de brug heen liepen. Toen hield ze een speech en mochten mijn oma en ik voor aan staan en werden we geïnterviewd door RTV Rijnmond.

16. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    1 x als (redelijk) jong meisje... :D

Was bij n concours hippique. Kwam ze naast mij en mn moeder staan, dus mn moeder zegt: Dat is de koningin.
    Waar ik heel verbaasd op reageerde: Dat kan niet, die draagt altijd van die stomme hoeden.. :) Toen liep ze gelijk door.. :D

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee Beatrix niet, wel Willem alexander. Ik heb het verhaal hier al eens neergezet :)

Ik liep zo'n 20 jaar geleden in den haag en ik zag een jongen van mijn leeftijd die me erg bekend voorkwam, maar ik kon hem zo gauw niet plaatsen. Dus ik stak mijn hand op en zei: hoi, hij moest lachen en zei hoi terug en ik liep weer door, toen bedacht ik ineens dat het Willem Alexander was :):) hahahaha, als ik toen wat gevatter was geweest, was ik misschien wel de nieuwe Maxima geworden hahahahahaha

18. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Ja, hier in het dorp op koninginnedag.

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Ja, kom dagelijks in Den Haag en daar heb ik haar af en toe wel eens zien lopen of boodschapjes zien doen.

20. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Toen ze hier in het dorp was met konginnedag moest ik bordjes omhoog houden samen met de rest van de schhol. Ik stond vooraan dus kon haar goed zien. Een moment om nooit meer te vergeten, haha

Share This Page