Wat doe ik fout? Zo leuk toverkrasblok gekocht (je kent dat wel) met potlood erover heen krassen en er komt een tekening tevoorschijn. Maar met meerdere potloden geprobeerd, maar geen tekening. Ik heb de Frozenversie vd Action gekocht.
Je moet het heeeeel dun doen, met je potlood helemaal schuin en dan amper druk zetten. Zo herinner ik het me van vroeger iig.
Volgens mij werkt het ook het beste met zo'n gewoon potlood met zo'n donkergrijzige punt. Dus geen kleurpotlood, maar een tekenpotlood. Inderdaad ook goed schuin houden en dan vegen met je potlood. Krassen is dus ietwat misleidend
Met kleurpotloden gaat het vaak niet zo goed. Dat is in elk geval mijn ervaring. Een grijs potlood of muntje werkt beter.
Sommige moeten met een muntje, had ik pas ook van de action, met potlood gebeurde er niks. Edit; stond bij mijne ook gewoon op de kaft, ik zag nu via google die van Frozen en daar staat wel een potlood op; gek dat het niet werkt!
Haha wou net zeggen met een muntje. Kan ook niet met een plastic karretjes munt moet wel echt geld zijn.
Ik durf het niet te zeggen, idd wat voorgangers zeiden. Wist niet dat ze nog bestonden! Vond ik vroeger zo leuk altijd!