Soms......

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

De kleine van mn zus zou gisteravond naar ons toe komen om mee te eten zodat zij en haar man konden uiteten.
    Ik had lekkere dingen voor hem in huis gehaald en de kindjes verteld dat hun neefje kwam. Ze zijn helemaal gek op 'm en zaten vol smart op hem te wachten! Om 17.00 nog geen neefje, om 17.30u nog steeds niet..
    Ik naar boven gelopen om mn telefoon van de lader af te halen. Zag dat ik een app van mn moeder had, mn zus had geprobeerd te bellen op mn thuisnummer. Maar mn thuistelefoon heeft t begeven, moet vandaag een nieuwe halen. Verders niks gemist, geen appjes niks. Mijn vriend ook niet gebeld door haar. Ik mijn moeder gebeld, kreeg mn zus nie te pakken, die zei dat mn zus kwaad was, want ik nam niet op! Had mijn moeder gezegt, dan moet je langsgaan want je hebt t afgesproken en ze is gewoon thuis! Nee ik ga niet langs, want ze neemt ook niet op..?!
    Dus uiteindelijk hebben ze de kleine mee uiteten genomen en ik zat voor jan l*l wéér te wachten! Ben er een beetje klaar mee met dit aparte gedoe, ik woon een straat achter haar! En gewoon NIET langsrijden. Dus als ik mijn telefoon niet opneem, dan ben ik niet thuis volgens haar! En zij en haar man zijn heel gouw op hun teentjes getrapt dus zal ik het voorlopig weer moeten doen met hun scheve gezichten.. terwijl ze zelf dit allemaal veroorzaken!

Zo moest er even uit!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Zou haar een bericht sturen/of bellen dat je hier erg van baalt, dat je gerekend had dat je neefje zou komen, en dat jou kinderen nu ook teleurgesteld waren. Waarom ze zich zo opstelt?

3. MamaVanGilani

Heb haar geprobeerd te bellen maar ze nam niet op, dus een berichtje gestuurd. Stuurde ze terug dat ze dacht dat het teveel voor me zou zijn..?! Rare bedoelingen.. pff

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zeggen dat je dat heel goed voor jezelf kunt bepalen en ze niet voor jou hoeft te denken.

5. MamaVanGilani

Heb ik ook gezegt! Het ergste vind ik nog dat ze onze moeder hier mee lastig gaat vallen! Ze staat binnen 2 tellen bij me! Maar wel bij mn moeder gaan zitten zeuren!

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Lekker kortzichtig zeg.....

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een raar verhaal pfff
    Sommige mensen.

8. MamaVanGilani

En zo is het elke x wel iets met hun.. maar ik pas nie meer op!

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Pfff wat een pietluttig gedoe zeg! Het was afgesproken dus ze had gewoon kunnen aanbellen. Vooral als je een straat van elkaar woont. Sorry maar je zus en zwager klinken als een stel kleuters die zich aanstellen om niks.

10. MamaVanGilani

Zijn ze ook echt! Het is serieus elke keer iets me ze. Ik pas gewoon niet meer op!

11. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Denk dat het eerder te veel is voor je zus. Kan ze haar kind wel een beetje 'loslaten'?

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hadden ze soms verwacht dat je je neefje kwam ophalen met de limo :(
    Als iemand de huistelefoon niet opneemt bel ik mobiel.
    Ze wonen een straat verder en dan is het teveel moeite om even langs te komen??
    Klinken erg verwend...

13. MamaVanGilani

Die kan ze goed loslaten, dit is meer om mij in n kwaai daglicht te zetten denk ik.

14. MamaVanGilani

Zijn ze ook.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tering zeg...wat een raar gedoe.

Gewoon een bericht sturen dat ze nou eens niet zo raar meer moet doen.
    Afspraak is afspraak. Zij komt de boel niet na, valt je moeder lastig terwijl ze binnen een minuut voor je deur kan staan en trekt conclusies zonder reden...oh en ze denkt ook nog voor je.

Als ze normaal kan doen is ze weer welkom.

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Apart, eerst dacht ik: Misschien moeten ze ver reizen en raakte je zus een beetje in lichte paniek toen jij de telefoon niet opnam. .. maar toen las ik dat ze 1 straat achter je wonen. :)

... zucht, sommige mensen

Deel Deze Pagina