De kleine van mn zus zou gisteravond naar ons toe komen om mee te eten zodat zij en haar man konden uiteten. Ik had lekkere dingen voor hem in huis gehaald en de kindjes verteld dat hun neefje kwam. Ze zijn helemaal gek op 'm en zaten vol smart op hem te wachten! Om 17.00 nog geen neefje, om 17.30u nog steeds niet.. Ik naar boven gelopen om mn telefoon van de lader af te halen. Zag dat ik een app van mn moeder had, mn zus had geprobeerd te bellen op mn thuisnummer. Maar mn thuistelefoon heeft t begeven, moet vandaag een nieuwe halen. Verders niks gemist, geen appjes niks. Mijn vriend ook niet gebeld door haar. Ik mijn moeder gebeld, kreeg mn zus nie te pakken, die zei dat mn zus kwaad was, want ik nam niet op! Had mijn moeder gezegt, dan moet je langsgaan want je hebt t afgesproken en ze is gewoon thuis! Nee ik ga niet langs, want ze neemt ook niet op..?! Dus uiteindelijk hebben ze de kleine mee uiteten genomen en ik zat voor jan l*l wéér te wachten! Ben er een beetje klaar mee met dit aparte gedoe, ik woon een straat achter haar! En gewoon NIET langsrijden. Dus als ik mijn telefoon niet opneem, dan ben ik niet thuis volgens haar! En zij en haar man zijn heel gouw op hun teentjes getrapt dus zal ik het voorlopig weer moeten doen met hun scheve gezichten.. terwijl ze zelf dit allemaal veroorzaken! Zo moest er even uit!
Zou haar een bericht sturen/of bellen dat je hier erg van baalt, dat je gerekend had dat je neefje zou komen, en dat jou kinderen nu ook teleurgesteld waren. Waarom ze zich zo opstelt?
Heb haar geprobeerd te bellen maar ze nam niet op, dus een berichtje gestuurd. Stuurde ze terug dat ze dacht dat het teveel voor me zou zijn..?! Rare bedoelingen.. pff
Heb ik ook gezegt! Het ergste vind ik nog dat ze onze moeder hier mee lastig gaat vallen! Ze staat binnen 2 tellen bij me! Maar wel bij mn moeder gaan zitten zeuren!
Pfff wat een pietluttig gedoe zeg! Het was afgesproken dus ze had gewoon kunnen aanbellen. Vooral als je een straat van elkaar woont. Sorry maar je zus en zwager klinken als een stel kleuters die zich aanstellen om niks.
Hadden ze soms verwacht dat je je neefje kwam ophalen met de limo Als iemand de huistelefoon niet opneemt bel ik mobiel. Ze wonen een straat verder en dan is het teveel moeite om even langs te komen?? Klinken erg verwend...
Tering zeg...wat een raar gedoe. Gewoon een bericht sturen dat ze nou eens niet zo raar meer moet doen. Afspraak is afspraak. Zij komt de boel niet na, valt je moeder lastig terwijl ze binnen een minuut voor je deur kan staan en trekt conclusies zonder reden...oh en ze denkt ook nog voor je. Als ze normaal kan doen is ze weer welkom.
Apart, eerst dacht ik: Misschien moeten ze ver reizen en raakte je zus een beetje in lichte paniek toen jij de telefoon niet opnam. .. maar toen las ik dat ze 1 straat achter je wonen. ... zucht, sommige mensen