auto organizer?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sneeuw, Apr 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke hebben jullie? Het is zo'n zak bevestigd aan de stoel, zodat de kindertjes alles kunnen pakken tijdens het rijden

2. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Wij hebben er zo1 van sesamstraat , was ooit een euro bij de speelgoed winkel :)

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    3,250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik zat daar ook aan te denken maar Simone zit zo strak in de gordels dat ze daar helemaal niks uit kan pakken, of verbeeld ik me dat nou?

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben zo'n prinsessending, ooit bij de kruidvat gekocht. Eva zit in een groep 2 stoel en kan er dus wel bij, Lisa kan er niet bij dus die heeft er nog geen. Maar Eva geeft dan gewoon wat Lisa wil hebben :)

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

richting vakantietijd hebben ze ze weer bij de kruitvat. Daar heb ik em ook vandaan zit te wachten tot ze weer komen heb er nog weer een nodig ;)
    van Cars uiteraard ze hebben er ook prinsessen..

Bij de Prenatal ook, alleen wat duurder..
    Hier net als snoopy de oudste geeft de jongste aan, maar hij is bijna 2 dus kan er al aardig bij!

6. adi

adi Niet meer actief

Hier niks, maar wat hebben jullie daar in zitten, en een vastgezet kind kan daar toch niet bij?

7. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Hier eentje bij het KV gekocht. Maar inderdaad, het werkt alleen als je kindje in de tweede autostoel zit (> 15 kg). Als de gordels niet mee bewegen, kan je kindje er helemaal niet bij.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb er vorig jaar 2 gekocht bij de Etos, maar die zijn helemaal niet fijn. Aan de bovenkant zit de elastiek niet aan de uiteinden (waar je hem mee om de hoofdsteun bind) maar meer naar het midden, waardoor je hem nooit strak krijgt. Met als gevolg dat het bovenste vak zover open valt dat alles eruit dondert. Dat geld trouwens ook voor het onderste vak, dat is gewoon te groot, het valt zover open dat je bijna een tafeltje hebt... Alleen kan er niks op staan... ;) Maar goed, voor 2 euro per stuk moet je ook niet teveel verwachten... :D

Ik zal het kruidvat eens in de gaten houden...

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Boekjes, zonnebril, autootje om mee te spelen..
    Hier zijn de boekjes echt favoriet lekker lezen :)

Je kan het ook aangeven aan je kindje maar dan heb je het mooi opgeruimd en het stimuleert om te spelen!

Share This Page