auto parkeren (schaam)

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, Nov 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Veel oefenen in je eigen auto want het is belangrijk dat je je eigen auto leert kennen dus zou niet weer lessen nemen. Dan ben je weer in een andermans auto aan het rijden. Dat met die pionnetjes op een industrieterrein vind ik wel goed bedacht. Ik zal ook niet iemand meenemen want een ander weet toch altijd beter hoe het wel moet. Gewoon lekker zelf oefenen of diegene uit de auto zetten als je er aan gaat beginnen en als je het toch fijner vind als er wel 1 bij je is.

Ik heb er weinig moeite mee ze zeggen tegen mij vaak dat ik net een kerel ben wat auto's betreft. Nu helemaal geen problemen met parkeren in deze auto want we hebben parkeerhulp :D

2. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Inderdaad zo heb ik het ook geleerd.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ook, nu nog in praktijk brengen hahaha. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik praktisch nooit file hoef te parkeren, misschien 2, 3 x per jaar of zo.

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    zodra ik heb ingestuurd volgens de tips hier kijk ik alleen nog achter door het raam dat werkt bij mij het beste. En met terugsturen natuurlijk weer even kijken.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    fileparkeren is een ezelsbrug voor.

-zet je auto strak naast de auto ervoor.
    -rij achter uit , zodra jouw achter zijraam bij het achterlicht van de andere auto is,
    -ga indraaien
    -zodra jouw rechterbuitenspiegel weer bij het achterlicht is draai je terug
    voila, strak geparkeerd.

6. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Zo heb ik hem ook geleerd.

Ik heb gelukkig geen enkele moeite met parkeren. Ik ben wat dat betreft net een man :$:cool: hahahahah

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zet mijn kerel naast je in de auto; die roept om de 2 seconden instructies zodat je niet meer na kunt denken. Na 92x insteken weet hij het zogenaamd nog beter en laat hij je niet met rust dat je boos de motor uitzet, uitstapt en de sleutels overhandigt.

Dat is hier praktisch ELKE keer :p In mijn eentje ben ik écht een kei, maar hij zit erbij en het gaat mis.

Share This Page