Hoevaak naar de kapper en wat laten doen?

Discussion in 'De lounge' started by Rooibos, Feb 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik ben wel benieuwd. Ik ga binnenkort en wil iets heel anders met mijn haar. Heb het nu lang en bruin, wil naar halflang en blond? Ben vooral op zoek naar leuke en makkelijke modelletjes

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    moet je even op google rond neuzen naar leuke kapsels. hou wel rekening met wat voor soort haar je heb. niet elk kapsel kan met elk haarsoort.

3. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Hou er rekening mee als je blond wilt dat dit meestal de eerste keer niet de kleur is die het moet zijn. En dat je met blond echt om de 4 à 6 weken naar de kapper moet. Ben zelf ook donker en ga om de 4 weken me haar blond verven en knippen

4. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Ik heb ervaring met verven dus dat komt goed. Maar moet je blond haar ook vaker knippen? Net zo vaak als donkerder haar toch?

5. augustus

augustus Niet meer actief

Je heb zo'n site waar je een foto kan uploaden en je kleur en lengte kan aanpassen...Ik ga even zoeken voor je

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    kijk eens op www.kappersite.nl daar zit vast wel een kapsel bij wat ongeveer bij jou wensen aansluit.

Ik ben van de week bij de kapper geweest en heb op deze site 3 plaatjes uitgeprint en meegenomen en ik heb nu precies het kapsel wat ik wil.

Is bruin je natuurkleur of heb je het gekleurd? hou er rekening mee dat ze het dan eerst moeten ontkleuren, wat best een aanslag is op je haar.

Misschien zijn highlights ook een optie.

7. Escal

Escal Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    3,441
    0
    0
    limburg
    zou het even vragen bij de kapper. die weten ook welk haartype je hebt en wat daar bij past/ kan. veel plezier!

Share This Page