Hallo allemaal, Mijn ouders nemen ons een weekje mee op vakantie in de eerste week van de meivakantie. Nu betalen ze voor 7 personen dus het kan geen all in 5 sterren resort op Bali worden Maar we willen wel graag zon. Nu hebben ze een huis op het oog in Portugal, Albufeira. Maar wie is er wel eens geweest in deze periode? Is het weer dan wat? Of heeft er iemand tips waar het wel echt warm is in deze tijd maar wat ook redelijk betaalbaar is? (Oh ja, we moeten niet te ver van een vliegveld en ziekenhuis zitten ivm gezondheid van mijn vriend). Alvast bedankt!!
Wij zijn een paar jaar terug in mei (geen idee meer of het begin of eind mei was... ) naar de Algarve geweest, vlakbij Albufeira. Wij vonden het weer geweldig: gewoon lekker warm, niet bloedverziekend heet. Korte broeken en t-shirt weer en je kon prima in je bikini/zwembroek op het strand liggen. Geen idee of dat altijd zo is in mei of dat we heel erg mazzel hebben gehad...? Ik denk dat Egypte in mei ook goed warm is, net als Turkije (ietsje minder dan in Egypte)? En daar heb je ook betaalbare dingen.