Ik was begonnen bij albelli een fotoboek te maken (babyboek) maar vind het vrij prijzig! Waar maken jullie je (baby) albums? Liefst veel keuze in het zelf invullen en goede kwaliteit
En wat is beter? Pagina's verlijmd of genaaid? Mat of glans? Mijn dochter kijkt er hopelijk over 80 jaar nog eens in dus wil wel kwaliteit
Ik heb ze bij wij fotoservice gemaakt. Ben er erg tevreden over. Ik heb ze van 15 bij 15 gedaan, dubbel afgedrukt. 1 voor in de kast, en 1 voor Mandy om te "bewerken" zeg maar. Enne niet duur, foto's ook maar 5 cent
Via google lees ik trouwens dat albelli en hema vrijwel hetzelfde zijn qua software en mogelijkheden alleen bij hema kom je duurder uit...
Ik laat nu een foto album maken bij top foto album. Daar krijg je echt foto papier tegen een redelijke prijs. T wordt mn eerste project daar, dus ben benieuwd. Eerder al bij hema een boek laten drukken en bij albelli. Maar dat is geen echt foto papier. Vind de afbeeldingen / foto's daar toch wel heel korrelig worden...
Ik wil graag een vierkant boek, bij blurb heb je dan 18x18 of 30x30. De eerste lijkt me te klein maar 30x30 wel heel erg groot! Of valt dat mee..?