Mama mazzel dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yara1986, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yara1986

yara1986 Actief lid

24 feb 2010
    118
    0
    0
    Ik kom er net achter dat vanavond de mamma mazzel dagen begint:) Is het vanavond ook voor iedereen of moet je daarvoor een speciale uitnodiging hebben?
    WIe gaan er nog meer? Ik ga zowiezo even kijken voor de positiekleding waar je 25% korting op krijgt:D

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    voor iedereen :) ik kan jammer genoeg niet... wilde ook érg graag vanavond vanwege de positiekleding. Maar ik moet/mag :p een bruidsjurk mee ophalen straks, dus ik ga het helaas niet redden...

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb wel een mailtje gehad maar daar staat bij dat je iedereen mee mag nemen. Vanavond zijn er wel speciale dingen voor zwangeren waar andere miss niet zo veel aan hebben (buikfoto's laten maken en info enzo). Veel plezier vanavond. Ik ga ook ff kijken :D

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wilde ook gaan. Maar heb vanavond partneravond op zwangerschapsgym, dus helaas..

@ Athina: bruidsjurk opghalen?? SPANNEND!! Wanneer ga je trouwen? Wij wilden afgelopen vrijdag gaan trouwen, maar toen was ik onverwachts zwanger dus hebben we besloten het niet te doen omdat ik niet wist hoe ik me zou voelen. Heb mijn jurk al wel gekocht... kan niet wachten tot ik m EINDELIJK aan mag!!

Liefs Sas

Deel Deze Pagina