Ik kom er net achter dat vanavond de mamma mazzel dagen begint Is het vanavond ook voor iedereen of moet je daarvoor een speciale uitnodiging hebben? WIe gaan er nog meer? Ik ga zowiezo even kijken voor de positiekleding waar je 25% korting op krijgt
voor iedereen ik kan jammer genoeg niet... wilde ook érg graag vanavond vanwege de positiekleding. Maar ik moet/mag een bruidsjurk mee ophalen straks, dus ik ga het helaas niet redden...
Ik heb wel een mailtje gehad maar daar staat bij dat je iedereen mee mag nemen. Vanavond zijn er wel speciale dingen voor zwangeren waar andere miss niet zo veel aan hebben (buikfoto's laten maken en info enzo). Veel plezier vanavond. Ik ga ook ff kijken
Wilde ook gaan. Maar heb vanavond partneravond op zwangerschapsgym, dus helaas.. @ Athina: bruidsjurk opghalen?? SPANNEND!! Wanneer ga je trouwen? Wij wilden afgelopen vrijdag gaan trouwen, maar toen was ik onverwachts zwanger dus hebben we besloten het niet te doen omdat ik niet wist hoe ik me zou voelen. Heb mijn jurk al wel gekocht... kan niet wachten tot ik m EINDELIJK aan mag!! Liefs Sas