Wanneer gaat die nou eens weg; die linea negra (zo heet t geloof ik officieel) die bruine streep die bij mijn navel begint en tot tussen mijn borsten loopt...Duurt deze keer een beetje lang.... hoe komt t eigenlijk dat de een em wel heeft en de ander niet?
Heb ook nog steeds de streep lopen, gelukkig niet zo hoog meer, nu nog een klein streepje zeg maar.. Maar ja hij is er nog wel. Vroeg het me ook al af wanneer dat is es weg ging..
Ik heb hem na bijna 7 maanden ook nog steeds. Ga er maar vanuit dat ik dan nog niet geheel ontzwangerd ben. Weet niet meer wanneer hij de eerste keer weg was.
ik heb hem ook nog, ik dacht ook al, wanneer gaat dat eens weg? kan nog lang duren dus als ik het zo lees
ook hier zit hij nog! een klein beetje lichter dan voorheen.. vind het niet mooi! haha, naja niets aan te doen..
hier na 7 weken nog geen enkele verbleking te zien. combinatie met striae is ook erg mooi... bovendien loopt die streep nog niet recht ook maar met een kromming erin vaag gezicht. hoop maar dat het een beetje wegtrekt...
ja hier is ie ook krom....ach hmm ooit zal die wel gaan, maar liever nu dan later betekent dat eigenlijk dat de hormoontjes nog druk in de weer zijn in je lichaam ofzo; of moet dat pigment zich afbreken...iemand einig idee?