auto rijden/of er naast zitten in de laatste weken...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karin29, 30 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik rijd ook gewoon auto en heb de gordel ook gewoon om (onder mijn buik door toch???)

Ik merk wel dat mijn concentratie minder wordt...Met uitparkeren zat ik al (zachtjes) tegen een andere auto aan...gelukkig geen schade.
    En heb ook al stoeprandjes geraakt met de lichtmetalen velgen (gelukkig vindt partner het geen probleem). :oops:

Ik ben blij dat ik nog auto rijd, anders wordt mijn wereldje wel erg klein

2. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik ben ook een van de zwangere die gewoon nog auto rijdt.
    Niet dat het zo geweldig zit, aangezien er sportstoelen in zitten in de kleine ingedaald is.
    Als het ff kan zit ook liever bij m'n vriend naast hem in de auto. Heeft gewoon wat betere stoelen.
    Ben blij dat ik nog wel kan rijden. Kom je nog eens ergens ;)

3. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik rij ook nog, maar liever eigenlijk niet dan wel en net als Gina de grote stukken laat ik liever aan iemand anders over tenzij het niet anders kan.
    Maar ik zat deze week dus langs hubbie en zag mijzelf al verongelukken zo laat als hij het in de gate heeft. Maar ik ben nu al een week of 10 een beetje panisch aan het worden in de auto ook als andere rijden. Bang dat ze niet goed opletten o.i.d.

4. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Halllo,

Ja dat herken ik wel. Bang dat de bestuurder vaak mijn moeder of man dingen niet op tijd ziet. Ik zelf rijd niet meer maar zit er nog wel langs. Liefst zo min mogelijk maar ja kan ook niet weken thuis zitten. Manlief wil ook wel eens ergens heen. Lange stukken proberen we te vermijden alleen nog wat rond huis.
    Groetjes Karin

Deel Deze Pagina