voeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by madelief, Apr 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede middag,

Onze dochter is 9 maart geboren dus 7 weken oud. Ze heeft last van het Kiss syndroom en word sinds verleden week daarvoor behandelt. Het helpt haar heel erg en het is een erg rustige baby geworden. Nu het volgende probleem, vroeger huilde ze de halve dag en dan was ze dus zo moe dat ze na de voeding van 23.00 uur in slaap viel tot 06.00 of 07.00 uur de volgende morgen. Nu huilt ze dus niet meer en komt ze om de 4 uur, maar dus nu ook om 03.00 in de nacht! Ik vind de tijd niet erg want ze is pas 7 weken maar ik kom niet meer uit met de hoeveelheid voeding :( Ze eet nu gewoon 6 x 150 das dus eigenlijk te veel. Ben begonnen met 6 x 135 maar merk gewoon dat ze daar niet genoeg aan heeft, vooral de laatste fles en de nachtfles vind ze te weinig.......
    Wat moet ik nou doen? mag ze 6 x 150 ml? Ik kan niet naar het cb want ik woon in het buitenland, hier bestaat zo iets niet dus hoop dat je mij kunt helpen :D

liefs Esther

o ja haar gewicht voor 2 weken was 4800 gram bij 58 cm.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat je zou kunnen proberen is om de laatste fles wat meer te geven. Zodat ze misschien snachts wat langer kan rekken.

Ilja

3. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik ga dat dan om 23.00 uur proberen, maar hoeveel zou ik dan geven?Die voeding dan maar 150 cc water en 5 schepjes doen? Heb haar nu de hele dag 120 gegeven met 4 schepjes dus dan heeft ze 135 cc binnen per voeding. Je hoort dan morgen wel hoe dat is gegaan.

liefs Es

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ja, 150cc met 5 schepjes lijkt me een goed plan.

Ilja

Share This Page