Auto rijdt door na aanrijding

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zie dit bericht nu pas, maar; Die vrachtwagen reed eerst achter mij, haalde me in op de rotonde en sneed me dus. Onmogelijk dat hij mij niet heeft gezien. In mijn ogen hoort een chauffeur ook te weten van zijn eigen dode hoek. Hij had achter mij moeten blijven rijden, zeker gezien hij de eerste afslag moest hebben en het dus eigenlijk onmogelijk was om mij in te halen.

Heb jij verder nog wat gehoord TS?

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee... Auto niet meer gesignaleerd. Politie kan niks. Mijn schade is in elk geval alweer hersteld. Enige voordeel: Schadeherstelbedrijf heeft gelijk mijn auto van binnen en buiten schoongemaakt. :D

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier is een aantal jaar geleden ook eens een aanrijding in de straat geweest met een gast (dronken) die doorreed. Hij reed zo achterlijk hard weg en het was zo'n klap dat heel veel mensen het gehoord hadden. Geluk was dat het een zaterdag was en warm. Een aantal buurtbewoners waren voor in de tuin aan het werken en zo. De pech die deze bestuurder had was dat hij zijn kentekenplaat tijdens de dollemansrit kwijt was geraakt. Maar het was wel schrikken. In de andere auto zat een gezin met twee kindjes en die hadden veel schade. Meen geen letsel.

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest zeg!!
    Fijn dat de schade aan de auto hersteld is en balen dat de vrouw niet meer gevonden is.

Airbags klappen helaas niet zomaar. Mijn man heeft een jaar of 3 terug zijn auto total los gereden...hij had het motorblok bijna op zijn benen liggen zo ingedeukt van de voorkant...airbags kwamen er niet uit...dit doen ze als de auto onder een bepaalde hoek geraakt word.

Ik zou zeker toch overwegen om het zitje te vervangen als ik jou was...

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik zal het er eens over hebben thuis...
    Ik vind het wel vaag, want ze kunnen bij het vervoer ook de doos met zitje een keer hebben laten vallen. Niemand die het ziet, dus die dingen worden dan ook gewoon verkocht.

Die website (http://www.kinderveiligheid.nl/) is trouwens wel gewoon commercieel, hè, dus belangenverstrengeling.

Deel Deze Pagina