Ik zit nog helemaal te shaken! Klikte een filmpje aan op fb waarin een (thaise of chinese) vrouw haar baby op een kleedje minutenlang aan het mishandelen is. De baby (rond de 6 maanden) ligt op zijn buik te huilen en ze slaat hem meerdere malen op zijn hoofd met eenkussen, ze slaat hem, knijpt hem, schopt hem, duwt hem weg als hij omhoog probeert te komen en dit alles wordt rustig gefilmd door iemand. De baby begon steeds harder te huilen, ik heb weggeklikt, kon het niet meer aanzien, geen idee hoe lang dit door is gegaan... Hoe ziek is dit in hemelsnaam??????????? Ik ben echt helemaal misselijk en over mijn toeren van dit filmpje.... wat een vreselijke wereld leven we toch in!
Dat kan niet echt zijn. En ze zouden bij Facebook eens iets moeten doen aan die idiote filmpjes. Helemaal zinloos dit, maar als dit echt zou zijn en ik zou die vrouw ergens tegenkomen (in een ideale wereld haha) zou ik haar in een verwarmingsbuis duwen en haar er aan de andere kant weer uittrekken. Zo.
Bah, wat is dat toch met facebook? Lees wel vaker berichtjes dat daar van die rare filmpjes staan. Heb zelf geen facebook, snap het nut er ook niet zo van eerlijk gezegd.
Heb het zelfde filmpje ook wel eens voorbij zien komen. Het lijkt echt. Ik bedoel, ze zit op het bed, de baby kruipt rond. Ze slaat hem en duwt hem steeds. Ik werd er ook misselijk van. Het schijnt al een oud filmpje te zijn en ook dat de vrouw direct na het openbaar maken opgepakt is.
Ik heb het filmpje ook gezien, vreselijk he. Dat kan niet nep zijn hoor. Ik snap niet waarom mensen dat soort filmpjes moeten delen op Facebook. Mijn zusje deelde vorige keer ook een foto van een mishandelt kindje, daar heb ik toen wat van gezegd en gelukkig doet ze het nu niet meer.
Nou het ziet er heeeeeel erg echt uit! Het filmpje heeft 9941 likes!!!???!!! en is 5693 keer gedeeld! Het heeft 16.094 reakties die haar allemaal het ergste toewensen. Ze wordt door een iemand gefilmd en op de achtergrond zie je ook een andere vrouw meekijken, zo bizar!!!
Ja die foto zag ik ook voorbij komen van de week, ook al zo bizar inderdaad. Het filmpje kan in mijn ogen ook niet nep zijn.
Ik ken m ook..: en t nare gevoel komt gelijk weer naar boven Ben er toen echt een paar dagen door van slag geweest... En wel eens vaker ziets gezien(internet) En resultaat... Als ik op straat loop en een kind gaat heel hard huilen... Blijf ik maar om me heen kijken om te kijken wat er gebeurt... Heeel vervelend..
Weet niet of het hetzelfde filmpje is, maar hier laatst ook een buitenlandse vrouw die haar kleintje aan de armen en benen de meeste vreselijke koprollen in de lucht liet doen. Baby was geloof ik nog geen eens 3 maanden oud. Ondanks dat het geluid uit stond, ben ik na het zien van een deel ervan, dagenlang van slag geweest. Kreeg gewoon moordneigingen. Zoiets doe je toch niet met je kind? Je kind hoort zich veilig te voelen, jij hoort het te beschermen tegen pijn en de soms slechte buitenwereld. Niet het zelf mishandelen. Dat soort gevallen mogen ze heel wat aandoen wat mij betreft.
Heb het filmpje zelf niet gezien. Kwam hem wel tegen, maar wilde niet kijken. De vrouw is inmiddels veroordeeld en kindje zit in pleeggezin.
Ik heb het ook gezien en verschrikkelijk is het. Misschien is het niet de echte moeder. Want een moeder doet dat toch niet vind ik dan.
Ik heb het ook gezien mijn maag draaide letterlijk heb het zo snel mogelijk afgezet!! Dit had ik nog nooit gezien
Iksnap eerlijk gezegt niet waarom je naar zo'n filmpje kijkt? ik kijk er niet eens naar dat soort filmpjes en foto's.. hoef dat niet te zien.. Juist om dit soort dingen te voorkomen
Wat een naar mens. Ik heb er even op gegoogled maar mijn maag draaide na een paar seconden al om en heb hem afgezet. Zo'n mens kun je toch wel de nek omdraaien. Stom wijf!