Het gaat over dit, Mijn vraag is aan de moeders of bijna, punt 1 als je moeder een meisje en daarna een jongetje heeft gehad , dat jij als moeder nu , ook eerst een meisje krijgt en dan een jongetje het gaat er dus om of dit klopt, als je moeder de eerste kind het zelfde geslacht heeft als die van jouw eerste kind Wie wil er aan meedoen, en zo ja, vul je gegevens in: hier een voorbeeld: - moeder van jacqueline 2 dochters en daarna 1 zoon - dochter nu ook 2 dochters en daarna een zoon - de eerste kindje kwam later [/color succes , ben benieuwd of het klopt? gr jacque ]En daarnaast komt de eerst bij jouw vroeger of later ?
bij ons klopt het al niet, onze eerste is een meisje en mijn moeders eerste is een jongen, oh! verkeerd begrepen, ik weet nog niet of mijn meisje later of vroeger komt
- moeder van jacqueline 2 dochters en daarna 1 zoon - dochter nu ook 2 dochters en daarna een zoon - de eerste kindje kwam later - moeder van bosi 2 dochters en daarna 1 zoon - dochter nu ook 1 dochters en daarna ? - de eerste kindje kwam later ( beide bijna 2 weken)
Hier gaat het ook niet op hoor. Ik denk eerlijk gezegd dat het een toevalstreffer is als het wel zo uitkomt, maar ben wel benieuwd op wat voor percentage je uit gaat komen Mijn moeder heeft 3 meisjes Ik heb een dochtertje. Dus daar gaat het wel op qua geslacht. Voor mijn beide zussen gaat het niet op. Die hebben alleen jongens. Ook het vroeger of later zijn van de kindjes gaat niet op....
Volgens mij was het zo dat je meer et je zus gemeen hebt dan met je moeder Immers, je zus en jij hebben meer overeenkomsten (genetisch) dat jij en je moeder.
daarnaast wordt het geslacht door de man bepaald. dus tenzij je man familie is van je vader (en dus je broer of halfbroer is) kan het verband niet bestaan.
- moeder van mamakitty 1 zoon en daarna 1 dochter - dochter nu 1 dochter en daarna een zoon Klopt bij mij dus NIET
bij ons klopt het wel moeder: eerst 1 dochter daarna 2 zonen ik: 1 dochter daarna 1 zoon nog.. eerste kind kwam later
Hier ook niet, mijn moeder kreeg eerst een meisje (mij) en daarna een jongen. Ik kreeg eerst een jongen (nu heb ik wel een mk gehad, dus dat zou een meisje geweest kunnen zijn...)
- moeder van Athina 2 zonen en daarna 1 dochter - dochter nu 1 dochter - het eerste kindje kwam later ( 10 dagen)
Mijn moeder kreeg mij als eerste (en enige) en ik eerst 2 zoontjes voor ik mn dochtertje had. Dus hier klopt t ook niet. Wel was ik 2 weken te laat en mn eerste 12 dagen.
bij mij klopt hetn iet qua moeder. mijn ma heeft zoon , dochter allebei overtijd ik heb een dochter en op de datum nu zei mijn oma al heel voreg dat het een meid werd. omdat het zo allang in fam is. zij had ook eerste dochter erna nog drie zoons. en ze zei zelfs dat ze op donderdag geboren zou worden omdat alle eerste meiden op donderdag werden geboren in de fam. en jahoor op donderdag hahaah heel appart he
Hier gaat het tot nu toe wel op: Mijn mams: 2 meisjes, 3 jongens, 1 meisje, 1 jongetje Wij: 2 meisjes Mijn zusje is nu zwanger van haar eerste kindje en dat is een jongetje, bij haar klopt het dus niet.
bij mij klopt het ook niet mijn moeder heeft 2 dochters, 1 zoon ik heb nu 1 zoon, tweede is nog een verrassing.
ons mam: 2 dochters, 1 zoon ik: 1 dochter, 1 zoon 1e kindje kwam 8 dagen 'te laat' 2e kindje kwam (na inleiding) 9 dagen 'te vroeg'. hier klopt het dus ook niet.
mijn moeder 2 dochters Mijn schoonmoeder: 2 zoons daarna een dochter ik: 2 zoons Ik denk toch meer de kant van schoonmama op te gaan.
Telt een mk ook mee...?Mijn mama heeft voor mij een mk gehad, en dat was een jongen. Als het niet meetelst, hadden we beiden als eerste een meisje, en beiden 3 dagen te laat.