Weten jullie nog een leuke site waar je shirtjes kan bedrukken? Hema en simplycolors vind ik niet leuk..
Niet een drukker in de buurt?? Wij hebben voor zoon een shirt laten drukeken bij een textiel drukker. Heb shirt gekocht bij baby-dump en toen naar zo'n drukker gegaan, letters en al uitgezocht en volgende weer opgehaald..
-Je kunt met watervaste stiften zelf iets (laten) tekenen. -In de naai/stoffenwinkel hebben ze leuke strijkapplicaties (varkentje met feesthoed?) -van vilt (dat rafelt niet) kun je kaarsjes knippen en dat er op maken
Mijn buurvrouw heeft een eigen bedrijfje. Kijk maar eens op facebook. Het heet labelgeluk. Er staat een voorbeeld op van haar eigen zoontje met een shirt wat ze gemaakt heeft voor zijn eerste verjaardag.
ik heb straks zelf shirtjes gemaakt. heb gewoon een leuk plaatje gemaakt op de pc met paint. dus gewoon een leuke tekening of wat dan ook van internet halen en daarin plakken. zo maken zoals je het leuk vind. speciaal strijk print papier (in spiegelbeeld doen!!!) en dan uitprinten. en dan op je shirt strijken. heb je precies wat je wilt
Ik vind dit wel een leuk idee! Is strijk print papier makkelijk te verkrijgen en kan daar ook kleurtjes op of alleen zwarte inkt?
T-Shirt bedrucken | T-Shirt Druck online | Shirtcity.com Ook voor volwassen shirts, maar ook rompers, slabbetjes, babyshirts, etc.