hoi, Waar laten jullie je kindje in slapen als jullie op visite gaan? Ik vind een campingbedje zo'n gesleep nl. Ze ligt nu nog in de kinderwagenbak maar dit redden we niet nog een maandje denk ik. Ze is nu 6 maanden.
toch een campingbedje... Maar veel vrienden, familie, kennissen hebben zelf wel een campingbedje staan, omdat ze zelf kinderen hebben, en mijn moeder en schoonouders hebben allebei het oude ledikantje staan. In het begin, toen finn nog niet omrolde, legde ik hem ook wel een eens midden op een bed neer. Een paar grote kussens eromheen. Zo kon hij niet van het bed vallen. En dan geen dekentje, maar een dikke slaapzak. en bij mensen die geen bedje had, toch maar een campingbedje meeslepen!
inderdaad... in een campingbedje. M'n schoonmoeder heeft er zelf één gekocht. En ook m'n schoonzusje sinds kort. Maar verder vind ik het wel prettig dat ons kindje toch een soort van eigen bedje heeft altijd, waar we ook naar toe gaan. En het slepen: Tja, hier wordt hij vaak niet eens uit de auto van m'n man gehaald. Hij hoeft zelden veel mee te nemen ind e auto, dus dan blijft het bedje gewoon in de auto liggen. Ook al wordt hij dan 3 of 4 weken niet gebruikt. En opbouwen en invouwen wordt je ook steeds handiger in (m'n man tenminste hihi) .
Ik doe het wel. Ze heeft haar eiegn matrasje die ik altijd mee neem. Een campingbedje heeft de visite heel vaak wel. Zo kan ik toch lekker op visite, en mijn dochtertje slaapt overal prima.
Wij hebben een campingbedje. Maar ik neem Valerie eigenlijk nooit mee als we s'avonds op visite gaan. Ik moet dan eerst een half uur tot 3 kwartier bij haar gaan zitten voordat ze slaapt. Zelfs bij mijn moeder, waar we erg regelmatig zijn slaapt ze moeilijk. Dus ik neem haar s'avonds niet meer mee op visite, het moet wel leuk blijven namelijk.
In het campingbedje. Onze vrienden hebben kinderen dus meestal hoeven we het daar moet mee naartoe te nemen. Maar genoeg plekken waar we het wel mee naartoe moeten nemen. Het is inderdaad een gesleep maar dat is nu eenmaal als je kindjes hebt. En een campingbedje kun je op een rustige plek zetten en ze liggen veilig.
Wij hebben we een campingbedje...maar de meeste mensen waar we op visite gaan hebben zelf wel een bedje (mn moeder, zus, vader en schoonouders iig) Omdat Finn daar regelmatig is hebben ze het zelf aangeschaft. Maar als we bijvoorbeeld op verjaardag gaan nemen we hem zelf mee. Het is idd een heel gesleep...maar het is wel erg makkelijk! Je zet het binnen een paar tellen op en klapt het ook zo weer in...en ze slapen er veilig in! Dat is ook belangrijk!
wij hebben geen campingbedje maar een tentje: Deryan Travel-Cot Baby LUXE Blauw | Babypark alleen hebben wij de peuterversie, die is iets groter. het zit in een klein rond licht tasje en klapt vanzelf uit. heel makkelijk.
In een campingbedje als dat er was, of in de maxicosi (kan best voor een uurtje), of bij ons op schoot... zelfs een keer achter onze ruggen languit op de bank. Wij zaten ervoor dus kind kon er niet af rollen. Op een bed tussen kussens zou ik niet durven tenzij ik er de hele tijd bij was, stel dat ze opeens toch omrollen of tussen die kussens terecht komen? (Of, in geval van 2 matrassen, in de spleet daartussen?)
Ook in een campingbedje.. Die enkele keer dat we t nodig hebben, nemen we t "gesleep" er mee op de koop toe.. Op de grond liggen kan immers ook niet, de bak was al snel te klein en in t grote bed van degene waar je bent kan niet en wil ik ook niet.. ( Jakkie)