Kerstcadeaus voor Opa & Oma in spé

Discussie in 'De lounge' gestart door AprilMommy, 3 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Lieve sames,

Zoals ieder jaar moeten we weer iets leuks verzinnen om te geven aan mijn schoonouders met Kerst. Ze zijn 2 weken geleden voor het eerst Opa & Oa geworden van hun eerste kleindochter en in April komt de volgende kleindochter er aan. Nu willen we ze met Kerst graag iets geven namens ons ongeboren meisje. We denken zelf aan een voorleesboek voor opa's en oma's (Carry Slee) met een leuk gedichtje vanuit onze meid geschreven. Maar misschien hebben jullie leukere ideeën. We hebben niet echt een budget, als het maar leuk is.
    Alvast bedankt! :)

Lfs AprilMommy

2. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Wij zijn hier nu ook hard aan het nadenken, dus ik ga meelezen :D

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    We hebben een keertje thee koffie mokken met opa en oma tekst gegeven

4. Danseninderegen

Danseninderegen Actief lid

14 sep 2015
    165
    1
    18
    Abonnement op tijdschrift trots?

5. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij geven dit jaar glazen met foto erop :) misschien kan dat ook met een echo-foto?

6. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Bedankt voor de tips zover. Mokken hebben ze vorig jaar al gekregen in een wintermand dus dat is nu een beetje afgezaagd. We willen graag iets geven wat leuk is voor de kids én voor opa & oma, en dus ook echt iets voor hun is. Een standaard rammelaar o.i.d. is dus niet wat we zoeken.
    Ze lezen ook nooit, en hebben eigenlijk vrij weinig hobby's behalve de Sauna, maar daar hebben ze 2 jaar geleden een mand van gehad.

7. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn ook van die boeken die opa en oma zelf ik kunnen vullen "opa/oma vertel eens" heette ze geloof ik :)

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tijdschrift Trots, speelgoed voor bij opa en oma, basis baby uitzetje (lepeltjes, spuugdoekjes, slabbetjes etc), voorleesboek

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ik heb mijn ouders pas een opa en oma overlevingspakket gegeven. Paar luiers, billendoekjes baby okie etc slab, babyparacetamol, gewone paracetamol, leuke mokken voor opa eb oma, kijk is bij de blond! Collectie, k vind die mokken heel leuk, eeb luchtje voor allebei voor na een dag oppassen.. Zoiets. Werd gewaardeerd hier!

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.876
    2.876
    113
    Noord-Holland
    Een koffertjr met logeerspullen?

11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Dacht ook gelijk aan een abonnement op trots. Is bij onze ouders in erg goede aarde gevallen.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Wij hadden ze met Kerst van die sneeuwballen gegeven met een foto er in van de echo. Weet niet precies hoe ze heten, maar dus zo'n bal waarmee je kan schudden en dan gaat het sneeuwen, verkopen ze vaak wel bij de Action, Blokker etc.

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een abonnement op de dierentuin om van de zomer met kleinkinderen heen te gaan.

Deel Deze Pagina