Lieve sames, Zoals ieder jaar moeten we weer iets leuks verzinnen om te geven aan mijn schoonouders met Kerst. Ze zijn 2 weken geleden voor het eerst Opa & Oa geworden van hun eerste kleindochter en in April komt de volgende kleindochter er aan. Nu willen we ze met Kerst graag iets geven namens ons ongeboren meisje. We denken zelf aan een voorleesboek voor opa's en oma's (Carry Slee) met een leuk gedichtje vanuit onze meid geschreven. Maar misschien hebben jullie leukere ideeën. We hebben niet echt een budget, als het maar leuk is. Alvast bedankt! Lfs AprilMommy
Bedankt voor de tips zover. Mokken hebben ze vorig jaar al gekregen in een wintermand dus dat is nu een beetje afgezaagd. We willen graag iets geven wat leuk is voor de kids én voor opa & oma, en dus ook echt iets voor hun is. Een standaard rammelaar o.i.d. is dus niet wat we zoeken. Ze lezen ook nooit, en hebben eigenlijk vrij weinig hobby's behalve de Sauna, maar daar hebben ze 2 jaar geleden een mand van gehad.
Er zijn ook van die boeken die opa en oma zelf ik kunnen vullen "opa/oma vertel eens" heette ze geloof ik
Tijdschrift Trots, speelgoed voor bij opa en oma, basis baby uitzetje (lepeltjes, spuugdoekjes, slabbetjes etc), voorleesboek
Ik heb mijn ouders pas een opa en oma overlevingspakket gegeven. Paar luiers, billendoekjes baby okie etc slab, babyparacetamol, gewone paracetamol, leuke mokken voor opa eb oma, kijk is bij de blond! Collectie, k vind die mokken heel leuk, eeb luchtje voor allebei voor na een dag oppassen.. Zoiets. Werd gewaardeerd hier!
Wij hadden ze met Kerst van die sneeuwballen gegeven met een foto er in van de echo. Weet niet precies hoe ze heten, maar dus zo'n bal waarmee je kan schudden en dan gaat het sneeuwen, verkopen ze vaak wel bij de Action, Blokker etc.