Hallo, Ik heb gisteren een klein monchoutaartje gemaakt, dus nu heb ik flink wat monchou over. Wie kent receptjes/ideeën wat je (behalve monchoutaart) nog meer met monchou kunt doen? Groetjes, Hanna
op een lekkere ham smeren en dat dan om en om doen en dan oprollen en in stukjes snijden zoals een wrap idee
Monchou mengen met fijngesneden uitjes, verdelen over plakjes rauwe ham en oprollen!! Echt TE lekker als borrelhapje!!
spersiebonen met spekjes en monchou. Champignon saus met monchou. Mengen met bieslook en uitje en dan in de ham rollen. Tomaatjes vullen met gerookte zalm bieslook en monchou. Over een pizza verdelen. .................... Oh ik krijg alweer helemaal trek groetjes kim
Monchou mengen met heel fijn gesneden stukjes augurk, wat sap van de augurk, maggi, peper (eventueel wat zout, maar daar is de maggi eigenlijk voor). Goed mengen en dat smeren op plakjes ham en dan oprollen. In stukjes snijden en klaar!! Heerlijk
Deze gaat het worden. Als hapje bij het avondeten en dan nog met wat sla erbij. Plus nog het eten wat we nog van gisteren over hebben.
kip in plakken snijden monchou erin rollen lekker spek of ham (wat je lekkerste vind) en dan bakken of in de oven evt kruiden erover heen monchou is ongelofelijk veelzijdig
en dan nog een klein stukje chorizo erin, spek er omheen rollen. eventjes bakken in de koekepan en klaar als borrelhapje!! ZO GIGA LEKKER!!!!!!!
Oh ik zie dat je het al achter de kiezen hebt XP Misschien voor de volgendde keer: Ik had laatst brownies gemaakt met monchou ! Was weer eens wat anders en echt lekker!