Auto total loss vreemd gevoel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Gooischemama, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik had zoiezo twee getuigen dus dat was wel prettig. Mevrouw ging ook tekeer als een idioot dus de politie is erbij geweest.

In principe wordt het door de verzekeringsmaatschappijen geregeld maar heb nog rechtsbijstand in moeten schakelen omdat de maatschappij van de tegenpartij weigerde uit te keren (schade 1700 euro). De auto was een lease-auto van haar vriend van de bestuurster en mevrouw was ook nogeens haar rijbewijs kwijt ivm te hard rijden. Nouja hele heisa, lang moeten wachten op mijn geld maar tis goedgekomen.

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @sandrake maar als er 2 getuige zijn in jou voordeel hoe komt die andere maatschappij dr dan bij niet uit te keren
    wat een achterlijk gedoe zeg :(

Ben blij voor je dat het alsnog goed is gekomen maar te gek voor woorden dit
    Hij/zij betaalt dr premie voor maar zoals mijn maatschappij al zei geen enkele maatschappij wil uiteindelijk betalen

Ben heel benieuwd wat die getuige te zeggen heeft heb toch maar even de verzekering ingelicht (ja weet het niet)

3. danip

danip Niet meer actief

Stond hij al (half) op het linkerweggedeelte? Of gewoon op zijn eigen helft nog? En haalde zij hem nu in of niet? Of zag ze niet dat hij stil stond? Wat is er ingevuld op het schadeformulier?

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Meis hoop dat je getuige iets nuttig te vertellen heeft.

Narigheid allemaal

5. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    @danip hij stond letterlijk schuin midden op de weg dus deels op de rechterbaan (met de achterwielen) en deels op de linkerbaan (met de voorwielen)

Zij heeft ingevuld dat hij stil stond met de auto ZONDER knipperlicht
    en me vriend geeft aan dat het knipperlicht wel aan stond
    Bij toedracht heeft ze aangegeven dat mijn vriend stil stond en dat zij inhaalde dus begin steeds meer te denken en te hopen dat wij gelijk gaan krijge.....

Het is nu echt afwachten wat die getuige te melden heeft word gewoon misselijk van de zenuwen en de spanning

Ik hoop het ook
    Hij zou hier zijn rond een uur of 8 maar heb zelf ook niks over de telefoon gevraagd hoe en wat was daar veels te blij voor dat er toch een getuige is (nu nog hopen in ons voordeel)

6. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    ONS VOORDEEL!!!!!!!!!!
    Ik ben zoooooooo blij he
    Hij heeft alles op papier gezet met zijn naam en andere gegevens en de verzekering mag en kan contact met hem opnemen.

Mijn vriend heeft dus wel stil gestaan MET het knipperlicht aan naar links en zij is dus idd veels te hard aan komen rijden want volgens de getuige hoorde je duidelijk het piepen van de remmen!!!!!

Morgen meteen zijn verklaring inscannen en door sturen naar de verzekering!!!!!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wauw goed nieuws zeg! Super!!!

8. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahahaa ja ik heb een "vreugdedansje" gemaakt in de kamer:p:p:p:p
    Wel toen die vent al weg was hoor hahahahahaa
    Enne vriendje mag vanavond gewoon bij me in bed slapen hahahahaa;)

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

super meis! ben blij voor jullie!

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dank je wel:D
    Hier zijn we ook heel blij (logisch natuurlijk:D)

Dit had hij ook wel door de telefoon mogen zeggen zat ik n dag minder in spanning hahaha

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ben twee jaar geleden aangereden van achter terwijl ik stil stond achter een tractor. Ben toen van achter aangereden door een andere tractor. Dat is een vreselijk lang getouwtrek geweest. De jongen die mij aanreed zei dat ik niet stil stond en zelf heel hard moest remmen terwijl ik echt stil stond. Ook volgens getuigen. De hele zaak is tot de bodem uitgezocht. Auto ook total loss net drie week oud. Gelukkig hebben wij uiteindelijk wel gelijk gekregen en de schade van de auto vergoed gekregen en een gedeelte van de ziekenhuis kosten. Was op dat moment 39 week zwanger. Manlief zat naast mij in de auto was net twee week daarvoor geopereerd aan een hernia.

12. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Te schandalig voor woorden gewoon walgelijk:(:(
    Wel alles verder goed met jullie en de baby??

Hoelang heeft het getouwtrek geduurd??

Ja hier is de auto net een weekje ouder zijn nu op zoek naar een roestbak voor 200 a 300 euro zodat ik eventjes kan rijden naar me werk en me sollicitatie's

Weet ook niet hoelang het allemaal zou gaan duren kwa onderzoek expertise en uitbetaling

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Alles is goed afgelopen gelukkig. De schade van de auto heeft 5/6 maand geduurd voor dat we het terug hadden. De rest wel een dik jaar. Hoop voor jullie dat het allemaal niet te lang duurt. Je kan het wel gebruiken nu. Weet precies hoe je je voelt

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wij hebben 1 april dit jaar een auto ongeluk gehad wij stonden stil (ook met moeite plotseling file) auto achter ons remde af die daarachter had t niet door knalde volop in de auto achter ons en die knalde volop in ons.Man wist de rem volop ingetrapt te houden ondanks dat zijn wij wel wat naar voren geschoten maar gelukkig reed die auto net door.
    Auto totallos is na 2 wkn al uitgekeerd. Letselschade zijn we nog mee bezig...wat schrik je dan zeg bij zn knal... :(

Hopelijk is het snel afgehandeld bij jullie!

15. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Zo dat is een behoorlijke tijd en lijkt mij dat je daar ook niet vrolijker van word ppfff gelukkig is het met jullie dan wel goed gekomen
    maarja als ineens je auto wegvalt besef je pas hoe makkelijk en handig een auto is
    Heb me sollicitatie van vandaag zo en zo afgezegd mag nu volgende week dinsdag terug komen en voor woensdag en donderdag ben ik "gered" kwa me werk maar vrijdag moet hoe dan ook die scooter terug

Boodschappen zou ik kunnen doen als me moeder me wil ophalen hahaha doet ze vast wel maar de rest tja ik weet het ff niet tuurlijk ben ik blij dat er een getuige is in ons voordeel daar niet van maarja hoe je het wendt of keert ik ben wel me vervoersmiddel kwijt waardoor ik uit de bijstand kon komen daar baal ik het meeste van en als ik dan hoor dat het ook nog zo lang zou kunnen duren als er touwtrekspelletjes worden gespeeld word ik helemaal moedeloos:(

16. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Nou respect hoor ik zou meteen me voet van alles afhalen denk ik
    Bij jullie echt een geluk bij een ongeluk

Miss is het bij jullie snel uitgekeerd omdat er in een file veel getuige's zijn en er waren meerdere auto's bij betrokken??

Ja je hart zit dan letterlijk in je strot van de angst ppffff
    Kun je nagaan hoe me vriend zich voelde net ze rijbewijs helemaal trots dat ie mijn auto mee mocht nemen en dan knalt iemand in de auto
    Echt ben zo blij dat me dochter en ik niet in die auto zaten

Veel letselschade bij jullie??
    Dat lijkt me ook wel het moeilijke van letselschade de hoogte en alles moeten ze natuurlijk ook vast stellen
    Meis hoop dat het snel voor jullie voorbij is en dat je dit snel kan gaan afsluiten hoop ik ook voor ons

17. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    fijn dat er een getuige is.

misschien kan je de verzekering vragen hoe het zit met een tijdelijke leen auto. volgens mij kan je dat op de tegenpartij verhalen (huur kosten)

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klopt 75% word vergoed door tegenpartij.

19. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum

Oow was tegen mij gezegd 70% maarja beter dat dan helemaal niks
    Ja de scooter van me vader mag ik lenen (ben dr superblij mee hoor)

Morgen toch weer de verzekering lastigvallen;)

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zoontje lichamelijk gelukkig niks (sliep tijdens het ongeluk) werd gillend en overstuur wakker, hij heeft wel 3 wkn amper geslapen veel huilen niet durven te gaan slapen,viel hij weg werd hij kort erna gillend en helemaal overstuur wakker.
    Nu komt het slapen gelukkig weer.
    Man alles in nek en rug opgerekt kon 3 weken niet werken en sinds vandaag halve dagen weer begonnen intussen fysio.
    Ik zelf zat tijdens het ongeluk wat naar voren gebukt wou wat pakken, hierdoor heeft er een subluxatie van mijn schouder plaatsgevonden en heb ik wat spieren gescheurd in mijn rug en nek door de knal naar voren en naar achter, loop onder fysio 2/3 keer per week en moet binnenkort terug naar de orthopeed of ik geopereerd moet worden of niet aan mijn schouder.

Deel Deze Pagina