Auto total loss vreemd gevoel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Gooischemama, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik ga dr is op letten of daar borden staan kwa inhalen en als die er staan maak ik gelijk foto's die ik op stuur naar de verzekering

Handig om te weten bedankt meis

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dan nog... knipperlicht of niet... ze zijn tegen een stilstaande auto aangereden. ;) In DEZE situatie zat je man niet fout m.b.t. stilstaan.
    Als ze dat zelf ook al aangaven, dan zitten jullie wel gebakken, hoor!

Alleen nadeel dat een total loss auto altijd meer kost, dan wat je er voor krijgt... Hebben jullie al een nieuwe auto?
    Is niet zo vreemd. Je kunt ook achteraf pas last krijgen van een whiplash.

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Ik reageer later even wat meer meis

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Altijd zo erg als dit gebeurt he :s
    Ik heb het een aantal jaren geleden ook gehad, toen reed op een kruispunt mijn voorganger ineens achteruit tegen mij aan.
    Natuurlijk beweerde ze dat ik op haar was gereden, ik kon haar wel wat aandoen!! Politie gebeld en die zijn ook gekomen.
    Gelukkig herrinerde ik mezelf na de schrik dat er op dat moment een busmaatschappij voorbij reed die van het aangrenzende bejaardenhuis vandaan kwam. Na een hoop gezoek kwam ik achter de chauffeur die alles had gezien en graag wilde getuigen. Heeft een jaar geduurd maar heb wel gelijk gekregen.

Echt super dat jullie een getuige hebben gevonden!! Dat scheelt echt een hele hoop.

5. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik begrijp dat de auto niet van achteren aangereden, is maar van opzij? De auto stond dus dwars over de weg stil?

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    gooische mama.. ik begrijp dus dat je vriend op de rechter baan reed. en naar links wilde om te parkeren. knipperligt uit doet. voor sorteerd! madam komt van achtere aangereden! en maakt een soort inhaal manouvre, ze zit dan inmiddels op de linkerbaan. maar niet ver genoeg waardoor ze je vriend vol ramt?

(klopt dit? want lees steeds andere dingen van andere)

Deel Deze Pagina