Mee eens. Mijn man had alleen een wond op zijn arm, was verbonden door de ambulance broeder. Verder niet echt klachten. Heb de huisarts gebeld omdat hij verder geen instructies had gekregen. Dag later wel spierpijn klachten. Afspraak bij de huisarts stond dus al. Assistente zei ook dat het goed was dat hij zou komen vanwege de verzekering. Uiteindelijk heeft hij een heel traject in het ziekenhuis gehad. Hij had een whiplash. Mijn man was ook eigenwijs en wilde niet naar de huisart, maar hij moest.
Zeker naar de huisarts! Alles laten vastleggen. Mijn man heeft een speciaal kussen nodig gehad en een warmte kussen van paar honderd euro, fysio heel vaak enz. En dat was nog niet eens een whiplash of wat dan ook maar wel heel lang last van zn nek. Die kosten konden wij echt niet zomaar even neer kunnen leggen.
@Mien30 Niks eigenwijs, hij moet naar de huisarts. Niet gaan is een dief van je eigen portomonee zijn. Het kan echt heel flink in de papieren lopen.
Ik heb hem vandaag mee naar de huisarts gesleept. Ha heeft gelukkig niets gevonden. Gaf wel aan dat het goed was dat hij was geweest.