eindelijk! na heel veel heen en weer gemail heeft vriendlief net gebeld, en ze gaan akkoord! Pff ben zo opgelucht..
deden ze toch nog moeilijk bij de schuldsanering? gelukkig mogen jullie verhuizen. gefeliciteerd? wanneer ga je?
ja ze deden toch nog vrij moeilijk, maar het gaat gelukkig allemaal door weet nog niet precies wanneer, omdat de woonstichting de huizen nog moet controleren en alles.. maar hoop toch binnen twee maanden te verhuizen!
Van harte gefeliciteerd met jullie woning. Maar ik heb misschien een hele brutale vraag. Gezien jullie financiele situatie, hoe gaan jullie die verhuizing bekostingen? (als je niet wilt antwoorden snap ik het goed hoor). Bij een verhuizing komen natuurlijk veel hoge kosten, het is elke keer een dingetje hier en een dingetje daar die uiteindelijk voor een flinke totaa rekening zorgen. Er zal toch ook moeten worden behangen en verfen, of is de woning in een goede staat dat dat niet nodig is?
nee precies, de woning is in uitstekende staat, anders had het ook niet gekund. de keuken, badkamer en wc is recent vernieuwd dmv nieuwe tegels en nieuwe keukenkastjes, en het huis is heel netjes qua verf en behang, gelukkig maar! en mocht er toch nog iets kleins zijn, heb ik altijd nog een potje bij me moeder