Vraagje next direct

Discussie in 'De lounge' gestart door horselover, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Even vraagje hier tussendoor.
    Ik heb wat besteld bij nextdirect, heb betaald via Ideal.
    Net kreeg ik een email :
    Dank je voor je onlangs geplaatste bestelling bij Next. Het spijt me heel erg je te moeten meedelen dat toen we je bestelling gingen inpakken het(de) volgende item(s) niet ter verzending beschikbaar was(waren):

    Artikelnummer Omschrijving Maat Hvh
    963125 Three Pack Pink Broderie Basic T-Shirts (3mths-6yr 6-9 1
    We zullen je niet belasten voor artikelen die niet konden worden verzonden, ondanks dat deze in de totale bestelling zouden worden opgenomen op het moment van het plaatsen van de bestelling.

    Het spijt ons heel erg dat we je teleur hebben gesteld, en hopen dat je iets anders in onze Collectie vindt; ga maar gewoon naar de website, je hoeft niets anders te doen dan anders.''



    Enig idee wat nu de vervolgstappen zijn?
    Want staat niets in over evt geld terug of tegoedbon?
    Ook is het zo dat mijn bestelling nu onder de 20 euro uit komt en je dan vz kosten betaald. Als ik dit artikel in een maat groter ga na bestellen moet ik dan als nog weer vz kosten betalen?

    Hmm dan is zo'n buitenlandse site best lastig want bellen is naar Engeland volgens mij
     
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je kunt ze gewoon bellen en de vraag stellen.
    24 uur, 7 dagen per week
    020 - 7 139 196
     
  3. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ahum in het Engels, niet mijn sterkste kant!Heb ze een email gestuurd.
     
  4. topper12

    topper12 Niet meer actief

    Volgens mij staat er dat het artikel niet meer leverbaar is en dat ze het bedrag van je totaalbedrag zullen aftrekken /terugstorten. Ze houden het orginele totaalbedrag aan als het gaat om de verzendkosten, dus je hoeft geen verzendkosten te betalen.

    Volgens mij hebben ze gewoon Google translate er op losgelaten gezien de zinsopbouw :D
     
  5. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    dit is engelse versie

    Thank you for your recent order with Next, I am really sorry to advise that when we have packed your order the following item/s are no longer available to send out:

    Item Number Description Size Qty
    963125 Three Pack Pink Broderie Basic T-Shirts (3mths-6yr 6-9 1
    We will not charge you for the item/s that we are unable to send, although this would have been included in the total order value at the time your order was placed.

    We are really sorry we have let you down, and hope you can find something else from our Collection; just go onto the website and order in the normal way, you do not need to do anything different.
     
  6. pientje1

    pientje1 Niet meer actief

    Ik zou het even afwachten, lijkt me dat ze je geld terug storten.
     
  7. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik wacht het af.Zal wel goed komen.
    Wel erg jammer! Zie er nu nog steeds niet bij staan uitverkocht.
     
  8. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ik heb t zelfde!
    Heb jij het geld al terug gestort gekregen?
     
  9. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    BabyR nee ik heb ook nog geen reactie op mijn email gehad! Heb het keurig in het Engels verstuurd dus dat is geen reden dat ze niet reageren.

    Ik weet wel dat ik volgende x achteraf betalen ga doen.
    Hou daar niet zo van, maar dan weet ik zeker dat als artikelen er niet zijn ik daar achteraf geen gedoe om heb.
    Want ik heb ze ook gemaild dat het item dat niet leverbaar is als nog gewoon leverbaar en te bestellen is op de site! Vind ik echt echt heel erg slecht.
     
  10. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Het is dat de kleertjes gewoon TE Mooi zijn anders was dit mn laatste x.

    Zo vaak bij NL webshops besteld en dan mail je of bel je , of ze nemen telefonisch contact met je op als er iets is en dan is het zo opgelost. Of snel geld weer terug op de klantenkaart online
    Althans bij mij wel.
     
  11. BabyR

    BabyR Fanatiek lid

    18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ai irritant idd .
    Moet je actie ondernemen of storten ze het vanzelf terug?
     
  12. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Er is mij hier verteld dat het automatisch word teruggestort
     
  13. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Het kan wel een maand duren helaas voordat je het terug hebt. Echt snel zijn ze niet altijd.
     
  14. Floortje27

    Floortje27 Fanatiek lid

    26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook eens gehad. Kreeg niets terug gestort. Gemaild en nog eens gemaild en toen werd het terug gestort.
     
  15. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hmm dat klinkt allemaal niet veelbelovend......'zucht'
    Heb al een aantal x gemaild maar krijg geen reactie op mijn vragen.

    Gelukkig gaat het maar om 11 euro . Maar dan nog, daar kan ik weer een ander item voor kopen.

    Zoals ik eerder aangaf, volgende x ga ik voor achteraf betalen,
     
  16. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Kan aan mij liggen, maar nogmaals; waarom niet gewoon bellen? Het is een Nederlands telefoonnummer.
     
  17. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Het is voor zover ik weet Engels sprekend, en in het Engels emailen gaat dan nog wel maar uit mn woorden komen zo aan de telefoon vind ik een lastig ding.
    Dus ik wacht eerst nog af en mocht ik geen reactie krijgen deze week dan kan ik vrijdag als nog wel bellen.
     
  18. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik heb precies het zelfde! ook gemaild en niks terug:( nu gaat het om 2.50 haha maar toch...
     
  19. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    heb trouwens ook geen track en trace gekregen van de overige artikelen
     
  20. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @Tammie: wanneer heb je besteld? Ik heb gister de mail gekregen met track and trace
     

Deel Deze Pagina