Even vraagje hier tussendoor. Ik heb wat besteld bij nextdirect, heb betaald via Ideal. Net kreeg ik een email : Dank je voor je onlangs geplaatste bestelling bij Next. Het spijt me heel erg je te moeten meedelen dat toen we je bestelling gingen inpakken het(de) volgende item(s) niet ter verzending beschikbaar was(waren): Artikelnummer Omschrijving Maat Hvh 963125 Three Pack Pink Broderie Basic T-Shirts (3mths-6yr 6-9 1 We zullen je niet belasten voor artikelen die niet konden worden verzonden, ondanks dat deze in de totale bestelling zouden worden opgenomen op het moment van het plaatsen van de bestelling. Het spijt ons heel erg dat we je teleur hebben gesteld, en hopen dat je iets anders in onze Collectie vindt; ga maar gewoon naar de website, je hoeft niets anders te doen dan anders.'' Enig idee wat nu de vervolgstappen zijn? Want staat niets in over evt geld terug of tegoedbon? Ook is het zo dat mijn bestelling nu onder de 20 euro uit komt en je dan vz kosten betaald. Als ik dit artikel in een maat groter ga na bestellen moet ik dan als nog weer vz kosten betalen? Hmm dan is zo'n buitenlandse site best lastig want bellen is naar Engeland volgens mij
Volgens mij staat er dat het artikel niet meer leverbaar is en dat ze het bedrag van je totaalbedrag zullen aftrekken /terugstorten. Ze houden het orginele totaalbedrag aan als het gaat om de verzendkosten, dus je hoeft geen verzendkosten te betalen. Volgens mij hebben ze gewoon Google translate er op losgelaten gezien de zinsopbouw
dit is engelse versie Thank you for your recent order with Next, I am really sorry to advise that when we have packed your order the following item/s are no longer available to send out: Item Number Description Size Qty 963125 Three Pack Pink Broderie Basic T-Shirts (3mths-6yr 6-9 1 We will not charge you for the item/s that we are unable to send, although this would have been included in the total order value at the time your order was placed. We are really sorry we have let you down, and hope you can find something else from our Collection; just go onto the website and order in the normal way, you do not need to do anything different.
BabyR nee ik heb ook nog geen reactie op mijn email gehad! Heb het keurig in het Engels verstuurd dus dat is geen reden dat ze niet reageren. Ik weet wel dat ik volgende x achteraf betalen ga doen. Hou daar niet zo van, maar dan weet ik zeker dat als artikelen er niet zijn ik daar achteraf geen gedoe om heb. Want ik heb ze ook gemaild dat het item dat niet leverbaar is als nog gewoon leverbaar en te bestellen is op de site! Vind ik echt echt heel erg slecht.
Het is dat de kleertjes gewoon TE Mooi zijn anders was dit mn laatste x. Zo vaak bij NL webshops besteld en dan mail je of bel je , of ze nemen telefonisch contact met je op als er iets is en dan is het zo opgelost. Of snel geld weer terug op de klantenkaart online Althans bij mij wel.
Dat heb ik ook eens gehad. Kreeg niets terug gestort. Gemaild en nog eens gemaild en toen werd het terug gestort.
Hmm dat klinkt allemaal niet veelbelovend......'zucht' Heb al een aantal x gemaild maar krijg geen reactie op mijn vragen. Gelukkig gaat het maar om 11 euro . Maar dan nog, daar kan ik weer een ander item voor kopen. Zoals ik eerder aangaf, volgende x ga ik voor achteraf betalen,
Het is voor zover ik weet Engels sprekend, en in het Engels emailen gaat dan nog wel maar uit mn woorden komen zo aan de telefoon vind ik een lastig ding. Dus ik wacht eerst nog af en mocht ik geen reactie krijgen deze week dan kan ik vrijdag als nog wel bellen.