Ik voelgde in 2005 sonka bakker toen het net uit kwam. Ik was toen 9 kilo afgevallen Ik vond die dag menus heel fijn.. Maar sonja bakker schijnt niet zo goed te zijn dus ik vraag me af wat wel een goed boek is? Wat helpt jullie?
Ik ben begonnen met de voedselzandloper... Alleen is dat geen boek om af te vallen maar meer om gezonder te eten. Uiteindelijk val je er wel vanaf. Verder ben ik dus niet van de boeken maar goed eten en sporten. Ik ben daarmee 13 kilo afgevallen.
Waarom is Sonja Bakker niet goed? Je mag alles eten, maar wel met mate en idd beperkte calorie inname. Ik vond Dr. Frank ook super. Alleen nadeel dat ik niet alles lustte maar daar moet je creatief mee omgaan. Moet het perse een boek zijn? Veel mensen zijn ook erg enthousiast over WeightWatchers en kan allemaal online. Zelf geen ervaring mee.
Ik vind weightwatchers ook wel een aanrader. Zelf gebruik ik geen boeken en ook geen WW meer maar de app myfitnesspal. Gratis en ideaal vind ik
Allemaal geldklopperij ( sonja, weight watchers) Je moet een andere levensstijl krijgen...waarbij je voldoende beweegt en gezond eet. Geen boek of fake dieet kan daar tegenop.
Maar als je dat niet zelf denkt te kunnen moet je bijv naar een diëtiste. Dat is nog duurder dan een boek. Er zijn best goede boeken die je dat juiste zetje in de goede richting kunnen geven en waarvan je veel kunt opsteken wat betreft goede voeding en dagmenu's. TS: ook positieve verhalen gehoord over Mieke Kosters.
dit inderdaad als je blijvend wilt afvallen moet je echt kijken naar je levensstijl en die veranderen
Iedereen weet zelf wel waar je dik van word. Ik ben nu ook wat te zwaar maar weet ook dat ik de laatste tijd teveel koek en chocola tot me neem. Dus bespaar je het geld van een boek
Hoe word je 100 van William Cortvriendt met een voorwoord van de auteur van de voedselzandloper Het enige boek waar in staat wat er allemaal nu daadwerkelijk echt bewezen is.
Een afgrijselijke dikke foto van jezelf op je keukenkast plakken, werkt ook goed.. (Als ik in de spiegel zie ik iemand waarvan ik denk. Dat valt best wel mee.. Maar een foto van mezelf. Oeps..)
Zooo herkenbaar! ! Vind dat echt raar, alsof ik in de spiegel een heel ander persoon ben of mezelf anders zie. Een foto is in ieder geval de waarheid!
Nou dat is niet helemaal waar hoor... Als ik me aan de richtlijnen van het o zo gezonde voedingscentrum hou dan val ik idd 5 kilo af, heb ik honger als een paard door al dat brood en voedingloos spul en dan voel ik me nog abnormaal ook want hoe kan ik alsnog zoveel honger hebben als ik maar liefst 6 boterhammen mag eten?! Dat je van teveel koek en chocola aankomt dat is uiteraard logisch.. @ts. Je moet nagaan wat jij belangrijk vind, als jij je bij SB goed voelde dan is dat prima toch! Ik persoonlijk vond het juist niet fijn om een menu te volgen en ik vond veel voedingsmiddelen niet lekker die zij aanprijst.. Ik eet zelf liever kh beperkt, omdat ik inmiddels weet dat ik van teveel kh honger krijg.. Ik volg zelf Grip op Koolhydraten.